رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پنج هزار متر زمین برای احداث مجتمع فرهنگی هنری ارشاد رامسر

 

اختصاص پنج هزار متر زمین برای احداث مجتمع فرهنگی هنری ارشاد رامسر

کشاورزخبر داد:
راهیابی اثر برگزیده کاتی به جشنواره بین المللی تجسمی فجر
ساری - خبرگزاری مهر: ‌مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راهیابی بدون تشریفات اثر برگزیده جشنواره کاتی به جشنواره بین المللی تجسمی فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی کشاورز عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساری گفت:‌ به برکت برگزاری نخستین جشنواره آموزشی پژوهشی کاتی، المپیاد هنر در کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کلیه آثارراه یافته به جشنواره به صورت کتاب و نرم افزار منتشر خواهد شد اظهار داشت:‌ اثر برگزیده جشنواره کاتی بدون تشریفات به جشنواره بین المللی تجسمی فجر  راه خواهد یافت.

کشاورز با بیان اینکه این داوری مورد تایید نظر وزارتخانه قرار گرفت، تصریح کرد:‌ مطمن بودم مازندران با ظرفیتهای بی بدیل اقلیمی و طبیعی به لحاظ زیست بوم فرهنگی و هنری می تواند در این فرصت اندک هم جشنواره را به خوبی مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره کاتی با ایده مازندران شکل گرفت، افزود:‌ این جشنواره مورد استقبال وزارت ارشاد قرار گرفت و دفتر آموزش و توسعه هم به شکل گیری این ایده کمک کرد.

‌مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: ‌پس از حدود 10 سال از راه اندازی مراکز مهارت آموزی نیاز بود که چنین جشنواره ای برای آسیب شناسی ، بررسی و استعداد سنجی برگزار شود.

وی افزود:‌ مازندران با ظرفیتهایی که داشت استقبال خوبی از جشنواره کرد و داوری آثار سایر استانها را هم پذیرفت تا جشنواره به صورت منطقه ای شکل گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این نشست گفت:‌ اگر بخواهیم جامعه را به مرز استقلاب برسانیم باید روی پای خود بایستیم و نمی توان به دروازه بیگانه نگاه کرد و حرف از استقلال زد.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی یادآور شد: ‌اگر دانش با کار همسو شود تاثیر بسزایی دارد و این مسئله باید فرهنگ سازی شود.

وی از برگزاری فراخوان مطبوعاتی در حوزه های تحریم، هدفمندی یارانه، همت مضاعف و کار مضاعف و سایر موضوعات خبر داد و اظهار داشت: ‌رسانه ها و نشریاتی که بیشتر به این موضوعات بپردازند رصد شده و در نهایت اثر برگزیده انتخاب می شود.

ابراهیمی از اختصاص پنج هزار متر زمین برای احداث مجتمع فرهنگی هنری ارشاد رامسر نیز خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد