رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ستاد ملی جشن 40 سالگی کنوانسیون رامسر تشکیل شد

 

ستاد ملی جشن 40 سالگی کنوانسیون رامسر تشکیل شد

فرماندار رامسر خبر داد:
ستاد ملی جشن 40 سالگی کنوانسیون رامسر تشکیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر از تشکیل ستاد ملی، استانی و شهرستانی جشن 40 سالگی کنوانسیون رامسر خبر داد.


عبدالصمد صفرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: برگزاری جشن 40 سالگی کنوانسیون تالاب‌ها که به نام رامسر است، فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بهتر موقعیت و جایگاه نظام جمهوری اسلامی در جهان است.
وی اظهار داشت: بهمن ماه سال جاری مازندران و رامسر میزبان برگزاری جشن 40 سالگی قدیمی‌ترین و تنها معاهده بین المللی به نام جمهوری اسلامی تحت عنوان کنوانسیون رامسر در موضوع تالاب‌هاست که صدها کارشناس محیط زیست دنیا از 158 کشور عضو در شهر نمونه گردشگری زادگاه این کنوانسیون گردهم می‌آیند.
صفرنژاد ادامه داد: این رویداد مهم بین المللی مورد توجه دفتر رئیس جمهور و استاندار مازندران است و هم اینک ستادی کشوری شکل گرفته و ستادهای استانی و شهرستانی در حال شکل‌گیری است هرچند که از ماه‌ها قبل با توجه به اهمیت این موضوع اقدامات زیادی در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به مستهلک بودن تیرهای برق و ضرورت تعویض و رنگ آمیزی و تامین روشنایی آن با توجه به اهمیت نور در زیبایی شهر، نورپردازی فضای شهری و معمارهای قدیم از جمله هتل قدیم که محل نخستین جلسه کنوانسیون در سال 1971 میلادی بوده و مبلمان شهری مناسب و ساخت آلمان به عنوان نماد و سمبل کنوانسیون رامسر استاندار مازندران دستور پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال در این خصوص را صادر کرده‌اند.
وی تصریح کرد: با توجه به تدوین طرح جامع برق رامسر و حذف سیم‌های برق از سطح شهرستان که مطالعات آن در حال انجام است و در سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت پیش بینی شده و با توجه به برگزاری اجلاس بین‌المللی اواخر امسال با حضور استاندار، مشاور رئیس سازمان گردشگری کشور، شهرداران رامسر، کتالم و ساداتشهر و مدیرعامل برق غرب مازندران و مدیران ستادی وزارت نیرو جلسه‌ای در دفتر معاون وزیر نیرو تشکیل و با توجه به ارائه پیشنهادی مبنی جمع آوری تیرهای برق در بلوار معلم و اطراف هتل قدیم مورد پذیرش قرار گرفت و کارگروهی در همین هفته تشکیل خواهد شد.
فرماندار رامسر بیان داشت: از آنجائیکه ما در تامین برق مورد نیاز با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم دستور داده شده تا در یک نقطه شهر که دارای چشم انداز باشد به صورت آزمایشی توربینی بادی نصب و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
صفرنژاد در پایان یادآور شد: در همین ارتباط مبلغ یک میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو و مبلغ 500 میلیون تومان از سوی استاندار درنظر گرفته شده است.
انتهای پیام/خ20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد