رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

به‌زودی؛وضعیت پروژه هتل 7 ستاره سماموس رامسر مشخص می‌شود

  
به‌زودی؛
وضعیت پروژه هتل 7 ستاره سماموس رامسر مشخص می‌شود
به‌زودی؛
وضعیت پروژه هتل 7 ستاره سماموس مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر از مشخص شدن وضعیت پروژه هتل هفت ستاره سماموس در آینده نزدیک خبر داد.


عبدالصمد صفرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: با توجه به اینکه مازندران و شهرستان نمونه گردشگری رامسر به جهت موقعیت‌های ممتاز مورد توجه دولت است از سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در راستای توقیت صنعت گردشگری حمایت می‌کنیم.
وی اظهار داشت: از جمله پروژه‌های حوزه گردشگری رامسر هتل هفت ستاره سماموس در منطقه گردشگری سفید تمشک است که از آغاز اجرای آن مورد حمایت مسئولان عالی گردشگری کشور، استانداری و مدیران کل استانی و شهرستانی ذیربط قرار گرفت.
این مسئول گفت: با توجه به اینکه ساخت هتل هفت ستاره در کشور ما تجربه‌ای نو بوده و نظیر آن وجود ندارد برای تحقق این موضوع مهم همکاری‌های لازم از سوی منابع طبیعی، محیط زیست، بخشداری، آموزش و پرورش و دهیاری صورت پذیرفت.
صفرنژاد ادامه داد: حتی در یکی از جلسات شورای اداری شهرستان نیز چندی پیش از سرمایه‌گذار این پروژه دعوت شد و وی به‌طور مفصل گزارشی از روند اجرایی پروژه ارائه و قول آغاز عملیات اجرایی و فونداسیون را از خرداد ماه سال جاری دادند اما تاکنون این کار انجام نشده است.
وی خاطرنشان کرد: در همین خصوص برای شناسایی و رفع مشکلاتی که باعث کندی پروژه شده جلسه‌ای در دفتر معاون سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری کشور با حضور مدیران کل ذی‌ربط و فرمانداری تشکیل می‌شود و امیدواریم تصمیم‌گیری نهایی به عمل آید.
چندی پیش طاهایی استاندار مازندران در گفت‌گویی با انتقاد از روند بسیار کند پروژه اعلام کردند در صورتی که سرمایه‌گذار به تعهداتش عمل نکند خلع ید و خسارات نیز گرفته می‌شود.
کلنگ احداث این پروژه در سال 86 به زمین خورد اما هنوز در مرحله خاک‌برداری است.
انتهای پیام/خ30/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد