رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

روز اردوی رامسر در آخر هفته

 

روز اردوی رامسر در آخر هفته

لبه تاریکی، طوفان شن، اتاق مرگ، جمجمه‌ها و ...
گزارش فیلم‌های آخر هفته در تلویزیون

خبرگزاری فارس: در روزهای پایانی هفته 13 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود.


به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی لبه تاریکی، دو روز در جاده، اتاق خواب2، کمپانی2، کمپانی 3، تندرشکن، داداش مونا گاندی شناس می‌شود، جمجمه‌ها، درست به هدف، روز اردو، طوفان شن، اتاق مرگ و گنج نیلبونگ روزهای پنجشنبه و جمعه 13و 14 آبان از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

**«لبه تاریکی»
فیلم سینمایی «لبه تاریکی» به کارگردانی مارتین کامبل پنجشنبه 13 آبان ماه ساعت 22 از شبکـه یک سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی مل گیبسون و رای وینستون آمده: تنها دختر توماس که از ماموران پلیس بین الملل است، در مقابل منزل پدرش مورد هدف گلوله عده‌ای ناشناس قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. توماس تصمیم می‌گیرد خود پرونده این قتل را در بوستان بدست بگیرد و قاتل را شناسایی کند.
فیلم سینمایی «لبه تاریکی» محصول سال 2010 کشورهای آمریکا و انگلیس است.

*«دو روز در جاده»
فیلم تلویزیونی «دو روز در جاده» به کارگردانی شاهین باباپور از تولیدات مرکز سیمافیلم جمعه 14 آبان ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی حمیدرضا پگاه، میکائیل شهرستانی و علی عمرانی آمده: پرونده سرقت جوایز قرض الحسنه بانک که شامل تمامی سکه‌های بهار آزادی است و قرار بوده به شعب استان فرستاده شود، در اختیار سرگرد عنایتی از اداره آگاهی و حسن دوست همکار او قرار می‌گیرد. مظنون‌های اصلی این پرونده دو کارمند بانک به نام مهرداد حسینی (کارمند رسمی) و سابقه‌دار و حمید نوری‌زاد (کارمند غیررسمی، اما موجه برای بانک) هستند که ناپدید شده‌اند. با پیدا کردن پیکر آسیب دیده آنها در جریان تصادف اتومبیلشان، سرگرد عنایتی بازجویی‌های خود را آغاز می‌کند، اما حرف‌های حسینی و نوری‌زاد کاملا ضد و نقیض و متضاد یکدیگر است و هرکدام دیگری را متهم کرده و مسئول این دزدی دانسته است.

*«اتاق خواب2»
فیلم سینمایی «اتاق خواب2» روز پنجشنبه 13آبان ماه ساعت 23:45 از شبکـه دو سیما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی نیکلا کاوندیش، لیون پنال و ماچا گرینون آمده: اکنون سال‌ها گذشته است. دکتر کامرون که پس از فهمیدن ناموفق بودن روش‌های درمانی‌اش در آسایشگاه، به نوعی فرار کرده از دنیا رفته است. حال عده‏ای از بیماران روانی تحت معالجه وی که دیگر سنی از آنها گذشته و کماکان با مشکلات روانی درگیر هستند، دریافته‌اند در طول سال‌های سخت حضور در آسایشگاه دکتر کامرون، سازمان سیا بودجه روش‌های درمانی آزاردهنده او را تأمین می‌کرده است.
فیلم سینمایی «اتاق خواب 2» محصول سال 1998 کاناداست.

*«کمپانی2»
فیلم سینمایی «کمپانی2» ساخته مایکل سالومون پنجشنبه 13 آبان ماه ساعت 19 از شبکـه سه سیما روی آنتن می‌رود.
در سال 1956 ماموریت متقاعد کردن شورشیان مجارستان برای حداقل 18ماه، رهبر شورشیان آرپدزلک می‌گوید شما در رادیو آمریکا مدت طولانی است ما را به شورش دعوت می‌کنید. شما جوانان و مردم شهر را به خیابان‌ها کشاندید و حالا می‌گویید صبر کنید دیگر مردم در خیابان‌ها هستند و شما به ما قول دادید پشتیبانی کنید ولی در واشنگتون رئیس جمهور نگران است که فعلا کمک به شورشیان منافع آمریکا را در پی نخواهد داشت، لذا از کمک سرباز می‌زنند و شورشیان توسط نیروهای شوروی سرکوب می‌شوند.
فیلم سینمایی «کمپانی2» با بازی مایکل کیتون، کربس ادونل، آلفردمولینا و روری کوچران محصول سال 2007 آمریکااست.

*«تندر شکن»
فیلم سینمایی «تندر شکن» جمعه 14 آبان ماه ساعت 15:10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «تندر شکن» محصول سال 2007 کشورهای انگلیس و کاناداست. اسلحه‌ای سری را دولت انگلیس با همکاری آمریکا در یک مرکز تحقیقاتی مخفی در حال آماده‌سازی هستند، ولی شخصی که مسئول این مرکز است، خود کنترل را بدست می‌گیرد و می‌خواهد با چراغ سبز آمریکا برضد انگلیس استفاده کند. در این میان پسر 18 ساله‌ای که عموی او یک مامور بود و به دست این گروه خطرناک کشته می‌شود، تصمیم می‌گیرد وارد این مرکز تحقیقاتی شده و توطئه آنها را از بین ببرد. در نهایت پسر درمی‌یابد که خود دولت انگلیس هم از اسلحه سری خبر داشته و می‌خواسته علیه کشورهای دیگر استفاده کند، ولی از آمریکا رو دست خورده و خود به کام خطر افتاده است.

*«داداش مونا گاندی شناس می‌شود»
فیلم سینمایی «داداش مونا گاندی شناس می‌شود» به کارگردانی راج کمارشیرانی ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
داداش مونا شخصی زورگو است که برای لاکی سینگ کار می‌کند و طرفدار گوینده‌ای به نام جان وی است وقتی می‌شنود مسابقه‌ای درباره گاندی در رادیو اجرا می‌شود که مجری آن جان وی است، با دزدیدن چند استاد دانشگاه و گرفتن اطلاعات از آنان خود را برای مسابقه آماده می‌کند و وقتی به ایستگاه رادیو می‌رود با دیدن جان وی عاشق او می‌شود.
سانجی دات، ویدیا والان و بومن ایرانی در فیلم سینمایی «داداش مونا گاندی شناس می‌شود» محصول کشور هند به ایفای نقش پرداختند.

*«کمپانی 3»
فیلم سینمایی «کمپانی 3» جمعه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در این قسمت CAI به لئو که یکی از مامورین مخفی خود است، شک کرده و او را زیر شکنجه قرار می‌دهد ولی او اعتراف نمی‌کند و آزاد می‌شود. نام این جاسوس دو جانبه ساشا است.

*«جمجمه‌ها»
فیلم سینمایی «جمجمه‌ها» به کارگردانی راب کوئن پنجشنبه 13 آبان ماه ساعت 15:40 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی جاشوآ جکسن و پل والتر درباره لوک مک نامارا است که در خانواده‌ای کارگری در ایالت کانتی کات بزرگ شده و به کالج راه می‌یابد. در آنجا تلاش می‌کند در رشته حقوق تحصیل کند اما راهیابی به دانشگاه هاروارد مستلزم نشان دادن شایستگی‌های اساسی‌ای است. انجمن مخفی جمجمه‌ها از لوک مک دعوت می‌کند تا به اعضای این انجمن بپیوندد و لوک که می‌پندارد عضویت در انجمن موجب سهولت راهیابی او به دانشگاه خواهد شد، مشتاقانه دعوت را می‌پذیرد.
فیلم سینمایی «جمجمه‌ها» محصول سال 2007 آمریکا ساخته شده است.

*«درست به هدف»
فیلم سینمایی «درست به هدف» به کارگردانی جان بورمن جمعه 14 آبان ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهارسیما روی آنتن می رود .
دراین فیلم با بازی لی ماروین ، انجی دیکینسون و کینان وین می بینیم : یک گنگستر به نحوی ماهرانه از شریک دغل‌کار خود انتقام می‌گیرد. لی ماروین و شریکش در یک سرقت دست دارند که شریک لی به او شلیک می‌کند و با پول‌ها فرار می‌کند. اما لی به طرز شگفت انگیزی جان سالم به درمی‌برد و با نقشه‌ای حساب شده از شریک خود انتقام می‌گیرد.
فیلم سینمایی «درست به هدف» محصول سال 1967کشور آمریکاست.

*«روز اردو»
فیلم تلویزیونی «روز اردو» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی بهروز مفید پنجشنبه 13 آبان ماه ساعت 13:15از شبکه تهران پخش می‌شود.
فیلم تلویزیونی «روز اردو» داستان دو نوجوان به نام‌های فرید مشتاقی (پسری کم رو و فاقد اعتماد به نفس و مورد توجه بیش از اندازه والدین) و میثاق (پسری با اعتماد به نفس بالا و شجاعت زیاد) است که همسایه و همکلاسی هستند، ولی به خاطر اختلافات فرهنگی و خانوادگی مشکلاتی با هم دارند. آنها برای یک اردوی دانش آموزی به رامسر می‌روند و اتفاقاتی در این سفر می‌افتد که بر اخلاق و رفتار هر دو آنها تأثیر می‌گذارد.
اردلان شجاع کاوه، سعید آقاخانی، کیانوش گرامی، آشا محرابی و احمدرضا اسعدی به همراه بازیگران نوجوانی چون محمد فصیح، امیرمحمد ایمانی و حسام صالحی در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

*«طوفان شن»
فیلم سینمایی «طوفان شن» 40 دقیقه بامداد روز جمعه 14 از شبکه تهران پخش می‌شود.
پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مقامات آمریکایی تصمیم می‌گیرند علیه ایران اسلامی و انقلاب نوپای آن دست به تجاوزنظامی بزنند. یک مامور مخفی پنتاگون راهی ایران می‌شود تا مقدمات این تجاوز را مهیا کند. حمله نظامی آغاز می‌شود، اما طوفان شن صحرای طبس حوادث دیگری را رقم می‌زند.
احمد نجفی، مهناز افضلی، فیروز بهجت محمدی، حسین انصاری، سیروس گرجستانی، حشمت آرمیده، محمد قدیمی‌خو، بهمن دان و مهشید افشارزاده در فیلم سینمایی «طوفان شن» در ژانر حادثه‌ای، سیاسی به کارگردانی جواد شمقدری بازی کرده‌اند.

*«اتاق مرگ»
فیلم سینمایی «اتاق مرگ» به کارگردانی جاناتان لیبسمن ساعت 13:30روزجمعه 14 آبان ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.
اتاق مرگ در پی نمایش یک جنایت فجیع از سوی سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا (سیا) در یک پروژه ضد انسانی به دستور دولت و خلاف حقوق بشر علیه شهروندان خود آمریکا، به بیان سیاست‌های پلید آمریکا در جهت القاء اهداف ضد آمریکایی تروریست‌ها و کشتار و قتل عام مردم آمریکا می‌پردازد.
نیک کنون، کلا دووال، تیموتی هاتون و پیتر استورمیر در فیلم سینمایی «اتاق مرگ» محصول سال 2009 آمریکا در ژانر درام، هیجانی و سیاسی به ایفای نقش پرداختند.

*«گنج نیلبونگ»
فیلم سینمایی «گنج نیلبونگ» به کارگردانی رالف هوتنر جمعـه 14 آبان ساعت 13:30 از شبکـه تهران سیما پخش می‌شود.
در زمستان سرد و یخ‌بندان سال 775 میلادی پس از مدت‌ها جستجو، کارل کبیر گنجی را که به دنبال آن بود به دست می‌آورد. گنجی چنان عظیم و ارزشمند که در تمام سرزمین کارولینگ‌ها نمونه آن دیده نشده بود. کارل کبیر به گنج نیبلونگ دست یافته بود. این گنج برای مردم تحت حکمرانی کارل نفاق و دو دستگی به همراه داشت.
بنجامـیـن سدلر، بتینازیمرمان و هارک بام در فیلم سینمایی «گنج نیلبونگ» محصول سال 2008 کشور آلمان به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده‌اند.
انتهای پیام/پ17

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد