رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

چالوس-رامسر ، رامسر-کلاردشت

 

چالوس-رامسر ، رامسر-کلاردشت

از سوی مسئول انتظامی فرمانداری نور؛
مسیر تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی خزر اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول امنیتی و انتظامی فرمانداری نور از بسیج اداری برای تردد دوچرخه‌سواران تور بین‌المللی خزر خبر داد و مسیر این تور را اعلام کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، شهریار ذوالفقاری عصر امروز در جلسه کمیسیون امنیت ورزشی شهرستان نور که به منظور امنیت و تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در هفدمین دوره مسابقات توربین‌المللی دوچرخه سواری خزر تشکیل شد از آمادگی دستگاه‌ها و تصمیمات و تمهیدات لازم خبر داد.
وی گفت: در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم برای مشارکت و همکاری برای باشکوه‌ترشدن مسابقه و ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مردم به ویژه دوچرخه سواران داشته باشند.
مسئول امنیتی و انتظامی فرمانداری نور افزود: به هلال احمر و اورژانس تاکید شده تا با آمادگی کامل در طول مسیر ترد در شهرستان نور حضور فعال داشته و اقدامات لازم را معمول دارند.
ذوالفقاری تصریح کرد: شهرداری‌های نور، رویان و ایزدشهر نیز موظف شدن با همکاری راه و ترابری نسبت به ترمیم و بازسازی آسفالت مسیر تردد و دوچرخه‌سواران در اسرع وقت اقدام کنند.
وی با بیان اینکه پلیس راهور موظف به کنترل و روان‌سازی ترافیک در طول مسیر مسابقه و مدت تردد آنان شد، گفت: امنیت مسیر نیز برعهده نیروی انتظامی است.
مسئول امنیتی و انتظامی فرمانداری نور گفت: بیمارستان امام (ره) شهر نور نیز آمادگی لازم برای اقدامات فوریتی و پزشکی لازم را در صورت حوادث احتمالی دارد.
هفدمین دوره مسابقات تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر یادواره سرداران و 10 هزار شهید استان با حضور تیمَ‌های خارجی و داخلی از 28 مهر تا دوم آبان در چهار مرحله در مازندران برگزار می‌شود.
این مسابقات در 28 مهر پس از چهار کیلومتر مقدماتی در ساری، در مرحله اول روز 29 مهر از ساری تا بابلسر مسافت 96 کیلومتری را رکاب می‌زنند و در مرحله دوم 30 مهر از بابلسر تا چالوس را به‌طول 119 کیلومتر می‌پیمایند و در مرحله سوم مسافت 92 کیلومتری چالوس تا رامسر و در مرحله چهارم از رامسر تا کلاردشت به مسافت 80کیلومتر را رکاب می‌زنند.
انتهای پیام/ل20

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد