رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:استقبال از رئیس جمهور در لبنان نشانه ناکامی دشمن

 

امام جمعه رامسر:
استقبال از رئیس جمهور در لبنان نشانه ناکامی دشمنان است
امام جمعه رامسر:
استقبال از رئیس جمهور در لبنان نشانه ناکامی دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: استقبال از رئیس جمهور در لبنان نشانه ناکامی دشمنان است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، در مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار رامسر با اشاره به حضور موفق کشور ما در بین دیگر کشورها بیان داشت: تاکنون هرچه دشمنان برای تضعیف ایران به‌کار گرفتند ناکام مانده است.
باقرزاده افزود: دشمنان می‌خواهند نقش جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه دهند و برعکس توطئه‌های آنان نه تنها کمرنگ نشده بلکه بیش از پیش می‌درخشد.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور مقتدر در میان بهت و حیرت جهانخواران با استقبال گرم مردمی وارد لبنان می‌شود و این نشانه ناکام ماندن دشمنان است.
باقرزاده در ادامه با اشاره به سوابق خدماتی ابوالحسن آقاجانکردی معاون سابق فرماندار رامسر گفت: ایشان در طول چهار سال به صورت صادقانه تمامی تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دادند.
وی درباره معاون جدید فرماندار رامسر افزود: سابقه 20 ساله ایشان و در بخش مختلف و بخشداری رامسر سلامت نفس و تعهدشان را نشان داده و عدم محدودیت وقت برای خدمت به مردم از ویژگی‌های این مدیر است.
فرماندار رامسر نیز در این جلسه با تقدیر از معاون سابق خود افزود: شهرستان رامسر ویژه است و با داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، مشکلاتی دارد که بر کسی پوشیده نیست.
عبدالصمد صفرنژاد بیان داشت: باید تلاش کرد تا با فراهم آمدن بستر لازم مشکلات این شهرستان را برطرف کرده و به جایگاه واقعی آن برسانیم.
در پایان بعد از قرائت حکم، غلامرضا فروغ خلعتبری به عنوان معاون فرماندار رامسر معرفی و از زحمات ابوالحسن آقاجانکردی تقدیر شد.
غلامرضا فروغ خلعتبری پیش از این بخشدار رامسر بود.
انتهای پیام/خ30/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد