رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرمانده سپاه رامسر:کالبد دولتمردان آمریکایی با جنگ آمیخته شده

 

فرمانده سپاه ناحیه رامسر:
کالبد دولتمردان آمریکایی با جنگ آمیخته شده است
فرمانده سپاه ناحیه رامسر:
کالبد دولتمردان آمریکایی با جنگ آمیخته شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه رامسر با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم آمریکا یک روز بدون جنگ نداشته است، گفت: اساس و کالبد دولتمردان آمریکایی با جنگ آمیخته شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، صادق حمیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود:30 سال از دفاع مقدس می‌گذرد ولی همچنان دوران دفاع مقدس به عنوان دوران طلایی در کشور ماست و افتخارآفرینی‌های آن دوران برای ما ارزشمند است.
وی اظهار داشت: در دفاع مقدس با توجه به اینکه انقلاب‌مان تازه به پیروزی رسیده بود و در حال ساماندهی بود ولی ناخواسته دنیای استکبار جنگی را تحمیل کردند که ما نیز برای حفظ و موجودیت آن دفاع جانانه‌ای کردیم.
حمیدی ادامه داد: دشمنان با هدف تجزیه کشور و دست اندازی به منابع سرشار و بهره‌مندی از سواحل خلیج فارس به کشور تعدی کردند اما این افکار منفعت طلبانه و شوم آنها با دفاع ملت بزرگ ما خاموش شد.
وی بیان داشت: آنها می‌دانستند که اگر انقلاب ما پابگیرد مشکلات و مسائل بسیاری را برای آنه ایجاد خواهد کرد و ما نیز همزمان با دفاع مقدس انقلاب خود را به سراسر دنیا صادر کردیم.
فرمانده سپاه ناحیه رامسر خاطرنشان کرد: ما نه خواهان جنگیم و نه هدف کشورگشایی داریم اما اگر جنگی به ما تحمیل شود همانند گذشته دفاع خواهیم کرد و در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنیم.
وی تصریح کرد: ملت ما خود را وصل به ائمه اطهار و قرآن می‌داند که عامل پیروزی ما نیز بوده است، دشمن نیز به این مسئله پی برده است و سعی دارد با نیرنگ جدید اهانت به قرآن با ملت مسلمان ما به مبارزه بپردازد.
حمیدی با اشاره به جنگ نرم دشمن بیان داشت: دشمن هزینه‌های میلیاردی بسیاری در جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی انجام داده است ولی ما بدون هزینه این تهدیدات نرم را خنثی کردیم.
وی در ادامه با برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال نیز باشکوه‌تر از سال‌های گذشته با 55 برنامه هفته دفاع مقدس را در رامسر گرامی خواهیم داشت.
حمیدی افزود: دیدار همزمان با 266 خانواده شهید شهرستان و بررسی مشکلات آنها، تجلیل از خبرنگاران به عنوان راویان فرهنگ دفاع مقدس، غبارروبی گلزار شهدا، اعزام تیم پزشکی به مدت دو روز به مناطق محروم برای ویزیت رایگان، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، بازدید دو بخش دانش آموزان و سایر اقشار از عملیات کربلای 10 که در مرزن‌آباد برگزار می‌شود و تجلیل از بانوان ایثارگر از جمله برنامه‌های این شهرستان در هفته دفاع مقدس است که امیدواریم با حضور هرچه بیشتر مردم و مسئولان باشکوه هرچه تمام برگزار شود.
حمیدی در پایان یادآور شد: در شهرستان رامسر 102 پایگاه مقاومت محلی و 40 واحد دانش‌آموزی داریم و همچنین در اصناف، جامعه دانشگاهی و اداراتی که نصاب جمعیتی را داشته باشند پایگاه‌های مقاومت ما فعال است.
انتهای پیام/ خ20/ع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد