رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

منتخب رامسر و گاز فجر جم به دیدار هم رفتند

 

منتخب رامسر و گاز فجر جم به دیدار هم رفتند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز فجر جم:
‌ایرانجوان بوشهر نباید زمین را ترک می‌کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی گاز فجر جم گفت: داور به درستی پنالتی گرفت و ایرانجوان بوشهر نباید زمین را ترک می‌کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالحسین فرهنگی شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه تمرینات آماده‌سازی فجر جم برای حضور در لیگ فوتبال دسته دوم کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پالایشگاه جم توجه بسیار خوبی به گسترش ورزش داشته و دارد و مدیرعامل پرتلاش این شرکت برای انجام فعالیت‌های ورزشی از همه ظرفیت خود استفاده کرده است.
وی افزود: هم‌اکنون این پالایشگاه در بیشتر رشته‌های ورزشی فعالیت خوب و مفید دارد و این امر موجب به وجود آمدن نشاط و شادابی در کارکنان شده است.
مدیرعامل گاز جم در ادامه با اشاره به حضور تیم گاز فجر جم در مسابقات دسته دوم فوتبال کشور خاطرنشان کرد: برنامه بازی‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور توسط فدراسیون فوتبال تهیه و تنظیم شده و تیم گاز در نخستین بازی رسمی خود به مصاف تیمی از ورامین خواهد رفت.
فرهنگی بیان داشت: این بازی مهم از مسابقات هفته اول است و در روز هشتم مهر ماه برگزار می‌شود و گاز فجر جم میهمان ورامین خواهد بود.
وی در مورد حساسیت رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور و نحوه صعود تیم‌ها عنوان داشت: در حال حاضر تمام تیم‌ها در دو گروه 16 تیمی شمال و جنوب کشور قرار گرفته‌اند و در پایان رقابت‌ها از هر گروه تنها دو تیم صعود می‌کنند و همچنین چهار تیم پایانی هرگروه نیز به لیگ پایین‌تر سقوط می‌کنند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی گاز فجر جم در ادامه خواهان حمایت همه جانبه جوانان و مردم خونگرم شهرستان جم از این تیم شد و اظهار داشت: بازی‌هایی که تاکنون در شهرستان صورت گرفته است با حمایت‌های بی‌دریغ علاقه‌مندان به فوتبال در این شهرستان همراه بوده و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.
فرهنگی در ادامه در ارتباط با انجام بازی‌های تدارکاتی قبل از آغاز بازی‌های رسمی نیز تصریح کرد: تیم گاز فجر جم هفته گذشته اردوی شش روزه‌ای در رامسر برگزار کرد و در این اردو موفق شد در دو بازی تدارکاتی با منتخب رامسر و شهرداری گرگان، هر دو تیم را با نتیجه بسیار خوبی شکست دهد.
وی درادامه در مورد ناتمام ماندن بازی تدارکاتی تیم گاز فجر جم با ایرانجوان بوشهر در استادیوم شهدای شهر جم نیز بیان داشت: متاسفانه در این دیدار دوستانه شاهد یک حرکت غیر ورزشی از طرف مسئولان تیم ایرانجوان بودیم و در حالی که داور مسابقه در یک صحنه به درستی به‌نفع تیم گاز فجر جم اعلام پنالتی کرد، تیم ایرانجوان با نظر سرمربی خود تصمیم به ادامه ندادن بازی گرفت که با توجه به اینکه این بازی تدارکاتی و دوستانه بود، خروج ایرانجوان از زمین عجیب بود و این تیم باسابقه نباید این کار را می‌کرد.
فرهنگی همچنین از انجام دو بازی تدارکاتی دیگر تیم گاز فجر جم با تیم‌های برق و مخابرات شیراز خبر داد و اظهار داشت: این بازی‌ها در پایان این هفته به میزبانی تیم‌های شیرازی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم در لیگ دسته دوم کشور شایستگی‌های خود را نشان دهیم می‌توانیم به صعود به لیگ دسته اول کشور امیدوار باشیم.
انتهای پیام/ج20/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد