رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

هتل سماموس رامسر، شاید وقتی دیگر

 

هتل سماموس رامسر، شاید وقتی دیگر

در صورت عدم ضمانت اجرایی؛
ساخت هتل سماموس مازندران به سرمایه‌گذار دیگری واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: در صورت عدم ضمانت اجرایی از سوی سرمایه‌گذار فعلی، ساخت هتل سماموس مازندران به سرمایه‌گذار دیگری واگذار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، سید علی‌اکبر طاهایی ‌چهارشنبه شب در مراسم بهره‌برداری پروژه گازرسانی به دو روستای رامسر درباره پروژه هتل سماموس رامسر بیان داشت: طی نشستی که در چهار روز گذشته با رئیس سازمان گردشگری کشور داشتیم بنا برآن شد تا با سرمایه‌گذار این پروژه نشستی داشته باشیم تا چنانچه اگر این سرمایه‌گذار فعلی ضمانت اجرایی این کار را داشته باشد ما نیز از وی حمایت کرده و در غیر اینصورت پروژه از این سرمایه‌گذار خلع ید شده و به سرمایه‌گذار واجد شرایط دیگری واگذار می‌شود.
استاندار مازندران با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: به لطف خدا و با تلاش‌های نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار، اعضای شورای روستا و مسئولان اداره گاز اکنون شاهد بهره‌برداری از نعمت گاز در این روستاهای صعب‌العبور هستیم که نشان از همت والا و تلاش همه مسئولان مرتبط دارد.
وی با اشاره به هتک حرمت به قرآن مجید اظهار داشت: این دسیسه پلید دیگری از سوی دشمنان برای ضربه‌زدن به اسلام و انقلاب اسلامی است اما همان طوری که انقلاب ما در سال‌های گذشته در برابر توطئه‌های مختلف پایدار ماند اکنون نیز با وحدت و همدلی مسلمانان بار دیگر این دسیسه زشت را نیز خنثی می‌کند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران نیز گفت: در شهرستان رامسر در حوزه شهری تمام خانوارها از نعمت گاز برخوردارند.
محسن عرب مقصودی تعداد خانوارهای روستایی بهره‌مند از گاز را در رامسر 2 هزار و 940 خانوار اعلام کرد و بیان داشت: 57 درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردارند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان رامسر 20 روستا گاز‌رسانی شده، دو روستا در حال افتتاح و 32 روستا نیز در دستور کار گازرسانی قرار دارند که در آینده نزدیک شاهد گازرسانی به این 32 روستا نیز خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران درباره روستاهای گوهرسرا و حسن‌سرا نیز اظهار داشت: حجم لوله‌گذاری شده در این روستاها 2هزار و 510 متر و تعداد انشعابی که نصب خواهند شد 53 علمک و تعداد خانواری که از نعمت گاز در این روستاها بهره‌مند می‌شوند 59 خانوار هستند.
وی اعتبار هزینه شده در این روستاها را 721 میلیون ریال دانست و گفت: هزینه سرانه هر خانوار 12 میلیون ریال است.
انتهای پیام/صا20/ک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد