رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: دشمنان نمی‌توانند

 

امام جمعه رامسر:
دشمنان نمی‌توانند از تجلی قرآن در قلب آزادگان جلوگیری کنند
امام جمعه رامسر:
دشمنان نمی‌توانند از تجلی قرآن در قلب آزادگان جلوگیری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر در تجمع اعتراض‌آمیز مردم این شهر نسبت به هتک حرمت ساحت قرآن کریم، طی سخنانی گفت: دشمنان نمی‌توانند از تجلی قرآن در قلب آزادگان جلوگیری کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام باقرزاده بعد از ظهر امروز در این تجمع که با حضور عبدالصمد صفرنژاد فرماندار رامسر، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات و مردم ولایتمدار برگزار شد طی سخنانی گفت: دشمنان دیرینه قرآن از دیرباز برای خاموش کردن نور قرآن از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و در طول تاریخ دست‌های شرارت بار فراوانی به هم گره خوردند تا بتوانند از تجلی قرآن در اعماق قلب انسان‌های آزاد جلو گیری کنند اما تجربه تاریخی نشان داد همه این تلاش‌ها ناکام مانده و روز به روز به نفوذ آخرین و کامل‌ترین کتاب آسمانی در میان جوامع بشری افزوده شده است‌.
‌وی با اعلام انزجار شدید خود به این اقدام کثیف آمریکائیان در ادامه افزود: این بار نیز دست‌های خبیث صهیونیسم بین‌الملل برای راه‌ انداختن جنگ و ستیز و خارج کردن خود از انزوای بین‌المللی دست به جنایت هولناک زده و به اعتقاد 1.5 میلیارد مسلمان جنایت کم‌سابقه‌ای انجام داده است.
باقرزاده خاطرنشان کرد: ما مطمئن هستیم این توطئه شوم مانند توطئه‌های گذشته صهیونیست بین‌الملل به نتیجه نرسیده و برخلاف انتظار آنان سبب وحدت بیش از بیش اسلام برای دفاع کیان دین و ایین آسمانی می‌شود.
امام جمعه شهرستان رامسر در پایان به وظیفه دولت‌های اسلامی برای مقابله با این توطئه شوم در کاهش روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با دولت شرور و جنایت پیشه آمریکا از سوی ملت مسلمان تاکید کرد.
در ادامه مراسم قطعنامه‌ای از طرف بسیج دانشجویی رامسر قرائت شد که در آن بر لزوم وحدت پیروان ادیان ابراهیمی در به مجازات رساندن عاملان این جنایت پلید تاکید شد.
انتهای پیام/ی30

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد