رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نمایشگاه پاییزه رامسر آغاز به‌کار کرد

 

نمایشگاه پاییزه رامسر آغاز به‌کار کرد

نمایشگاه پاییزه رامسر آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع امور صنفی شهرستان رامسر از شروع به کار نمایشگاه فروش پاییزه خبر داد.


ایمان هوشیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر افزود: با توجه به نزدیکی زمان بازگشایی مدرسه‌ها برای تامین نیاز شهروندان در تمامی شهرستان‌های مازندران نمایشگاه فروش پاییزه دایر می‌شود که رامسر نیز یکی از این شهرستان هاست .
وی اظهار داشت: نمایشگاه فروش پاییزه شهرستان رامسر که در میدان میوه و تره بار این شهرستان واقع در خیابان شهید رجایی برپا می‌شود از امروز 23 شهریور ماه آغاز شده و تا پایان روز چهارم مهرماه امسال باز بوده و برای رفاه حال مردم به آنها خدمات‌دهی می‌کند.
هوشیاری خاطرنشان کرد: انواع لوازم التحریر، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی شامل مرغ، گوشت و برنج و حتی لوازم خانگی نیز در این نمایشگاه توزیع می‌شود.
وی بیان داشت: تلاش شده تا کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه بازگشایی مدارس با قیمت و کیفیت مناسب در این نمایشگاه‌ها عرضه شود.
دبیر مجمع امور صنفی شهرستان رامسر تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها به صورت مقطعی و هنگامی که بازار با افزایش تقاضا و کاهش عرضه مواجه است، برگزار می‌شود.
وی در پایان بیان داشت: مهمترین هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، تامین رضایت خاطر مردم است و به همین دلیل ارزیابی نمایشگاه و کالاهای عرضه شده در آن در حین برگزاری نمایشگاه و پس از آن انجام می‌شود تا نظرات مردم به صورت دقیق درباره قیمت و کیفیت کالاها جمع‌آوری شده و مورد بررسی قرار گیرد.
انتهای پیام/ی30/ب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد