رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نخستین جشنواره استعدادهای برتر ورزشی در رامسر برگزار می شود

 

نخستین جشنواره استعدادهای برتر ورزشی در رامسر برگزار می شود


تهران / واحد مرکزی خبر / مکتوب 1389/05/29 دبیر فدراسیون ورزش مدارس کشور از برگزاری نخستین جشنواره استعدادهای برتر ورزشی دانش آموزان در مهر امسال خبر داد.

فرشید ارمیان در مصاحبه با خبرنگار ما گفت : این جشنواره در تهران یا رامسر برگزار می شودو اعضای 4 تیم برتر دانش آموزی کشور در رشته های فوتبال ، بسکتبال ، دو و میدانی و شنا برای حضور در مسابقه بین المللی مدارس در سال آینده میلادی انتخاب می شوند.

وی افزود : بر اساس تقویم مسابقات فدراسیون بین المللی ورزش مدارس ، مسابقات جهانی فوتبال دانش آموزی در برزیل ، مسابقات شنا در مالت ، دو و میدانی در لهستان و رقابت های بسکتبال در چین سال 2011 برگزار می شود.

ارمیان با اشاره به برنامه ریزی فدراسیون ورزش مدارس کشور برای حضور در این رقابت ها گفت: همزمان با برگزاری المپیک دانش آموزی ، کمیته ویژه ای برای استعدادیابی از میان دانش آموزان ایجاد شد تا در مسابقات المپیک به شناسایی افراد برتر بپردازد.

نخستین مسابقات المپیک دانش آموزی کشور در 17 رشته برای دختران و 18 رشته برای پسران در 14 استان از ابتدای تیر تا نیمه مرداد برگزار شد.

ارمیان افزود : کمیته استعدادیابی ورزشکاران برتر 4 برابر ظرفیت تیم های فوتبال ، شنا ، دو و میدانی و بسکتبال 4 انتخاب کرده است و از میان این افراد ، اعضای نهایی این تیم ها در نخستین جشنواره استعدادهای برتر انتخاب می شوند.

دبیر فدراسیون ورزش مدارس کشور گفت: پس ازانتخاب اعضای اصلی این تیم ها 8 اردوی ورزشی تا زمان اعزام به مسابقات بین المللی که پس از دی خواهد بود برگزار می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد