رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سرپرست شبکه بهداشت رامسر:آزادگان الگوی پیروزی در مقابل دشمنان هس

 

سرپرست شبکه بهداشت رامسر:
آزادگان الگوی پیروزی در مقابل دشمنان هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: آزادگان الگوی شایسته مقاومت و پیروزی در مقابل دشمنان هستند که باید مقامشان را ارج نهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، ابراهیم ناظریان ظهر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان و جانبازان شاغل در شبکه بهداشت و درمان رامسر اظهار داشت: همان‌هایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس جان را در کف اخلاص نهادند و همواره آماده شهادت بودند و رنج و مشقت فراوان را در طول دوران اسارت در جنگ عوامل بعثی تحمل کردند، امروز نیز در عرصه‌های خدمتگزاری به نظام اسلامی فعالند و همچنان مشتاق نوشیدن شربت شهادت و آماده حضور در جبهه نبرد با دشمن هستند.
وی بیان داشت: ایثارگران و آزادگانی که هشت سال در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس و سال‌ها در اسارت دشمن بعثی بسر بردند، اکنون نیز همچنان جان بر کف آماده جان فشانی در راه ولایت و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی هستند و خود را سرباز جان بر کف می‌دانند.
ناظریان تصریح کرد: دشمنان چون نتوانستند در جنگ سخت با ملت ایران مقابله کنند، اکنون با جنگ نرم و هجمه فرهنگی سعی دارند جوانان و نوجوانان ما را منحرف سازند تا از این طریق انقلاب اسلامی را به نابودی بکشانند اما ما با داشتن جانبازان و آزادگان سرافراز هوشیارتر از همیشه توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنیم.
‌در ادامه موسی عظیم پور نماینده جانبازان و آزادگان شبکه بهداشت و درمان گفت: آزادگان و جانبازان تنها درخواستی که از مسئولان دارند این است که جایگاه و منزلتشان در جامعه حفظ شود.
وی بیان داشت: پاسداری و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها مختص یک برهه زمانی نیست و ملت ایران نیز همواره آماده جان فشانی در این راه است.
‌عظیم پور خاطرنشان کرد: درست است که آزادگان و جانبازان با دریافت هدایا از سوی مسئولان شاد خواهند شد اما در اصل آنها از اینکه روز آزادگان و جانبازان هنوز در دل‌ها زنده باشد، خوشحال خواهند شد.
وی ادامه داد: مهم‌ترین چیز برای ایثارگران آن است که بدانند این روزها به فراموشی سپرده نمی‌شود و همیشه از این روزها برای آشنایی جوانان و نوجوانان با رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس استفاده خواهد شد.
وی افزود: نسل‌های جدید و پیشین ما با پیروی از ولی امر مسلمین در صفی واحد با الگو گرفتن از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در مقابل شبیخون و جنگ نرم دشمنان با رشادت ایستادگی کرده و هرگز اجازه نخواهد داد جامعه گرفتار ترفندهای شوم مستکبران شود.
این آزاده در پایان سخنان خود خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به مسایل و مشکلات آزادگان و جانبازان شد.
در ادامه مراسم هر یک از جانبازان و آزادگان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و در پایان از 14 جانباز و آزاده شاغل در شبکه بهداشت و درمان رامسر تجلیل و تقدیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد