رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

معاون دادگستری استان از ایجاد دادسرای رامسردرآینده نزدیک خبر داد

 

معاون دادگستری استان از ایجاد دادسرای رامسر در آینده نزدیک خبر داد

ساری - خبرگزاری مهر: معاون اداری و مالی دادگستری مازندران از افزایش فضای اداری دادگستریهای استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رحیم نجفی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح دادگاه‌های عمومی بخش خرم‌آباد و نشتا و ساختمان جدید‌الاحداث دادگاه عمومی عباس‌آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه در مازندران اکثر بناهای دادگستری‌ها و دادگاه‌ها یا فرسوده و کوچک یا استیجاری و نامناسب بودند در سالهای اخیر مسئولان به این مهم رسیده‌اند که باید فضای دادگاه‌ها مناسب برای مراجعان، قضات و کارکنانش باشد.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور در چند سال اخیر اقدامات خوبی جهت بازسازی و توسعه فضای قضایی استان صورت پذیرفته است.
 
نجفی ادامه داد: با دو حوزه قضایی که امروز در غرب مازندران مورد افتتاح قرار گرفت 33 حوزه قضایی در استان فعالیت می‌کند و با توجه به اینکه در قانون صراحتا گنجانده شده که مردم باید به آسانی به این مراکز دسترسی داشته باشند امیدواریم توانسته باشیم تا امروز به این مهم دست یافته باشیم.
 
وی بیان داشت: در سال‌های اخیر افتتاح دادگاه‌های گلوگاه، کیاسر، میان‌درود، جویبار، محمودآباد و چمستان، افزایش بنای دادگستری نکا، تجدید بنای دادگستری بابلسر و آمل و توسعه فضای دادگستری قائمشهر را داشته‌ایم و ایجاد دادسرای رامسر و ساری نیز در دست اقدام است.
 
وی اظهار داشت: بیش از 130 واحد خانه‌های سازمانی به ویژه 125 واحد در مرکز استان و برخی از حوزه‌های استان را نیز در دست ساخت داریم.
 
معاون مالی اداری دادگستری مازندران با اشاره به اینکه با بازنشسته‌شدن نیروهای دادگستری و ریزش نیروها در این دستگاه تصریح کرد:در حال حاضر پستهای مصوب استان 36 پست و پستهای قراردادی نیز هزار و 300 نفر هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد