رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

جاسبی رفتنی شد؛ سرپرست جدید به‏زودی معرفی می‏شود

 

جاسبی رفتنی شد؛  

سرپرست جدید به‏زودی معرفی می‏شود

خبرگزاری فارس: با پایان 28 سال مدیریت عبدالله جعفرعلی جاسبی بر دانشگاه آزاد، به‏زودی سرپرست جدید این دانشگاه معرفی می‌شود. 

به‏گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، هیئت مؤسس دانشگاه آزاد به زودی سرپرست جدید دانشگاه آزاد را معرفی می کند.
حمید میرزاده دبیر هیات موسس به عنوان گزینه مورد علاقه و پیشنهادی اکبر هاشمی رفسنجانی برای سرپرستی این دانشگاه است. دوره سرپرستی موقت بوده و رئیس جدید بایستی پس از طی مراحل قانونی با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شود.
برخی اعضای هیات موسس بنا دارند مراسم مفصل و پرهزینه‌ای را با هزینه دانشگاه آزاد برای تجلیل از عبدالله جعفرعلی جاسبی برگزار کنند.
به گزارش فارس، عبدالله جعفرعلی جاسبی که از زمان تأسیس دانشگاه آزاد تاکنون ریاست این دانشگاه را به‏عهده داشته است، به دلیل برخی عملکردها و همچنین اتهاماتش در زمینه‌های مختلف من‌جمله عملکردش در ایام فتنه و بسیاری موارد دیگر مورد انتقاد گسترده فعالان دانشجویی، کارشناسان و خانواده‌های دانشجویان محصل در دانشگاه آزاد قرار گرفته بود.برخی فعالان دانشجویی نیز به واسطه انتقاد از جاسبی در سال‌های اخیر با شکایت دانشگاه آزاد به دادگاه فراخوانده شده‌اند.
مسئول هیئت تحقیق و تفحص از آموزش عالی کشور در مجلس هفتم نیز نسبت به عدم همکاری دانشگاه آزاد با این هیئت به شدت انتقاد و گزارشی افشاگرانه را در خصوص این دانشگاه منتشر کرد که با واکنش شدید مسئولان این دانشگاه روبرو شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد