رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:هفته دولت تابلوی ممتاز ارایه خدمات ماندگار نظام ا

 

فرماندار رامسر: 

هفته دولت تابلوی ممتاز ارایه خدمات ماندگار نظام اسلامی است

ایرنا - فرماندار رامسر گفت : هفته دولت تابلوی ممتاز برای ارایه خدمات ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی به ملت فداکار ایران اسلامی و تمامی جهانیان است.
به گزارش ایرنا ، " عبدالصمد صفرنژاد" روز یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری هفته دولت این شهرستان، این هفته را تابلوی انعکاس عملکرد و خدمات نظام دانست و افزود : در شرابط کنونی و با توجه به اجرای طرح های بزرگ و دستاوردهای عظیم در عرصه های جهانی، رسالتی مهم تر از ترسیم هنرمندانه خدمات انقلاب نداریم.
وی اظهار داشت : در شرایطی که دشمنان با فتنه انگیزی در پی القای ناکارآمدی نظام هستند، ایران اسلامی به برکت رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب و پایداری ملت و تلاش شبانه روزی دولت در عرصه های جهانی خوش درخشیده است.
فرماندار رامسر یادآور شد : وظیفه همه مسوولان دستگاه های اجرایی است که متعهدانه آنچه نظام اسلامی در بیش از سه دهه به مردم خدمت کرده به طور مشخص و گویا به مردم ارایه شود.
صفرنژاد بر لزوم حمایت و حضور همه جانبه ملت در برنامه های گرامیداشت هفته دولت تاکید کرد و گفت : هفته دولت باید هفته اطلاع رسانی گسترده خدمات دولت خدمتگزار باشد.
وی بیان داشت : دولت توجه ویژه به این شهرستان دارد که تصویب این منطقه به شهرستان نمونه گردشگری و توسعه زیرساخت های شهری از جمله عناویت ویژه دولت به رامسر است.
شهرستان بیش از 78 هزار نفری رامسردر غرب مازندران واقع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد