رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

افزایش 20 درصدی بسته‌های غذایی مددجویان رامسر در رمضان

 

افزایش 20 درصدی بسته‌های غذایی مددجویان رامسر در رمضان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر از افزایش 20 درصدی بسته‌های غذایی مددجویان رامسر در ماه مبارک امسال خبر داد. 

علی اکبر سیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر اظهار داشت: بر اساس سیره مولای متقیان امام علی (ع) و همچنین دستگیری از مددجویان زیر پوشش این اداره در ماه مبارک رمضان بالغ بر 400 بسته غذایی حاوی هفت قلم جنس از قبیل خرما، قند، شکر، روغن، برنج، چای و مرغ در بین مددجویان روستاهای محروم رامسر از قبیل اشکور و جنت رودبار توزیع می‌شود.
وی اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته غذایی حدود 400 هزار ریال است و با توجه به اینکه در مناطق شهری دسترسی به لبنیات کمتر است، ما در بسته غذایی مددجویان شهری پنیر را نیز اضافه کرده‌ایم.
‌سیدی ادامه داد: بسته‌های غذایی امسال با توجه به اینکه برای تمام‌ مددجویان روستاهای محروم و دور افتاده نیز به طور کامل در نظر گرفته شده است، 20 درصد افزایش داده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد:‌ سبد غذایی در همه ساله توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر برای مددجویان تعبیه می‌شود و در ماه مبارک رمضان خیران و مردم شریف شهرستان رامسر‌ در این زمینه توجه خاص و ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی به مددجویان دارند.
وی اضافه کرد: با مراجعه مددجویان به دفاتر کمیته امداد با کمک‌های نقدی و جنسی خود، رقم‌های خوبی جمع‌آوری و توسط همکاران ما به شکل‌های مختلف بسته‌بندی و توزیع می‌شود.
وی در پایان بیان داشت: علاوه بر دیدارهای همیشگی که در طی سال از مددجویان به عمل می‌آید، در این ماه مبارک نیز 10 شب دیدار با مددجویان به اتفاق مسئولان را خواهیم داشت که به افراد بسته‌های غذایی نیز داده می‌شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
همشهری شما دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:35

سلام

بعد از یک مدت طولانی بلاخره بروز شدید ولی خدا وکیلی سایت دریادیم مجله خبری اگر چه مطلبش را از سایتهای دیگر در مورد رامسر و غیره می گیرد ولی همه مطالب رامسر بروز است. مطالب جدید اقای محقق هم خواندنی است موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد