رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

کتاب آئینه‌های رامسر رونمایی شد

با برگزاری همایشی؛
کتاب آئینه‌های رامسر رونمایی شد 

خبرگزاری فارس: در سومین همایش نویسندگان شهرستان رامسر از کتاب آئینه‌های رامسر تالیف نویسنده جوان رامسری مجتبی رضوانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس رامسر، این مراسم پیش از ظهر امروز برگزار شد و در این کتاب علاوه بر بحث و بررسی زندگینامه و آثار نویسندگان، بخشی از تاریخ تحولات فرهنگی و اجتماعی شهرستان رامسر را نیز مورد بحث و بررسی قرار داده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در این همایش گفت: اهل قلم سبب آرامش جامعه‌اند.
حجت‌الاسلام اصغر کلارستاقی‌نژاد افزود: صعودها و سقوط‌های اهل قلم در عرصه‌های اجتماعی آنقدر مهم است که سبب سقوط و صعود جامعه می‌شود.
وی تصریح کرد: قلم سلاحی ارزشمند در جامعه به ‌شمار می‌آید.
حجت‌الاسلام صفر قاسمی مسئول موسسه فرهنگی و هنری نسیم رامسر نیز در این همایش گفت: این همایش پس از دو همایش گذشته دارای برنامه‌ریزی‌های مدون‌تری است.
وی به چهره‌های ماندگار استان مازندران اشاره کرد و خاطر‌نشان کرد: در سال گذشته از بین این چهره‌های ماندگار سه نفر از شهرستان رامسر بوده‌اند و امسال نیز دکتر لطفعلی‌ پور‌کاظمی از این شهرستان به‌ عنوان چهره ماندگار انتخاب شده است.
وی با اشاره به اینکه به‌ زودی در مراسمی از این چهره‌های ماندگار تجلیل به ‌عمل می‌آید، خواستار حمایت از نویسندگان شد و گفت: کتاب‌های بومی این شهرستان باید از سوی افراد بومی مورد حمایت قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد