رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تشریح فعالیت‌های بانوان رامسری در سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب ا

تشریح فعالیت‌های بانوان رامسری در سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

نمایندگی آمل: دبیر امور بانوان و خانواده شهرستان رامسر، در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت پیروزی ‌سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب، به تشریح فعالیت بانوان رامسری در دهه فجر پرداخت.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، «فاطمه زرگریان»، دبیر امور بانوان و خانواده شهرستان رامسر، 20 دی‌ماه 87 در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت پیروزی سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، در رابطه با تبیین اهداف والای انقلاب برای جوانان، گفت: تبیین این اهداف برای جوانان می‌تواند آرمان‌های والای انقلاب را به آنان انتقال دهد و در حال حاضر این وظایف برای پاسداشت این آرمان‌ها مشخص و روشن شده است.

وی به مشارکت زنان جامعه ایران اسلامی و ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه اشاره کرد و افزود: مشارکت زنان جامعه اسلامی ایران در ارائه دستاوردهای انقلاب برای اقشار و آحاد مردم ضروری است.

زرگریان با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رامسر خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌های شهرستان رامسر در سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رامسر، می‌توان به گردهمایی زنان با عناوین، «همایش تحکیم خانواده از دیدگاه قرآن»، «همایش زوجین جوان به منظور تحکیم بنیان خانواده»، «گردهمایی زنان فعال و ایثارگر و تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف» و ... اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد