رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

سرپرست فرمانداری رامسر:

سرپرست فرمانداری رامسر:
تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام باید در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری رامسر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت مسئولان شهرستان رامسر قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، ابوالحسن آقاجانکردی ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی رامسر بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های شهرستان رامسر تاکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا برای پروژه‌های نیمه تمام اعتباراتی دریافت کرده و آنها را به مرحله اجرا در بیاوریم.
وی افزود: به‌ منظور تسریع در اجرای عملیات پروژه‌ها در شهرستان باید از پیمانکاران دارای تعهد و تجربه مفید استفاده شود تا از امکانات مناسب برخوردار باشند.
آقاجانکردی افزود: با توجه به اختصاص اعتبار ملی و خودیاری مردم برای پروژه فرهنگی امین کتالم و نیز سرعت در اجرایی کردن آن باید با اداره کل نوسازی استان پیگیری‌های لازم صورت گیرد.
سرپرست فرمانداری رامسر با اشاره به برخی از پروژه‌های گردشگری شهرستان بیان داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید به ایجاد دیوار حفاظتی و کانال عرضی پروژه زیر‌ساخت قلعه مارکوه با توجه به آمادگی شورای شهر و شهرداری کتالم و سادات شهر اقدام کند و نسبت به ایجاد زیر‌ساخت سفید تمشک و برق‌رسانی به دالخانی بر اساس موافقتنامه‌های انجام‌گرفته اقدام کند.
آقاجانکردی تکمیل ساختمان انتقال خون رامسر و احداث انبار و موتور خانه به مبلغ 300 میلیون ریال اعتبار را از دیگر پروژه‌های نیازمند رسیدگی و پیگیری از طریق معاونت برنامه‌ریزی استانداری اعلام داشت.
در پایان جلسه نیز پیشنهاد شد نسبت به تامین و اختصاص اعتبار لازم برای پروژه‌های نیمه تمام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاهای راجوب، توبن و جنت رودبار‌، مرکز امداد دریایی و جاده‌ای هلال احمر رامسر و مزار شهدای سادات شهر، لگین و احداث ساختمان مرکز بهداشت در رمک رامسر از طریق معاونت برنامه‌ریزی استانداری توسط کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد امین سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 17:55 http://www.editiranforum.blogsky.com

سلام خوبی؟
وبلاگ قشتگ و توپی داری....
به وبلاگ من هم یه سر بزن ما فقیر بیچاره ها که کسی رو نداریم...
منتظرم ها بدو بیا.*__*
#

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد