رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در رامسر؛نخستین همایش مچ‌اندازی مازندران برگزار شد

در رامسر؛  
نخستین همایش مچ‌اندازی مازندران برگزار شد 
 
 

خبرگزاری فارس: نخستین همایش مچ‌اندازی استان مازندران با حضور مسئولان کشوری و استانی در رامسر برگزار شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، نایب رئیس شورای شهر و رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام رامسر عصر امروز در این همایش گفت: پیشرفت و توسعه در گرو سلامت و نشاط است.
علی امینی‌شاد افزود: ورزش از زیر ساخت‌های اساسی کشور است و دولت‌ها برای ایجاد زیرساخت‌ها باید هزینه پرداخت کنند تا در آینده‌ای نزدیک نتایج سرمایه‌گذاری را برداشت کنند.
وی اظهار داشت: باید نگاه دولت به ورزش عوض شود و با ازدیاد اماکن ورزشی، در اختیار قرار دادن تجهیزات ورزشی به صورت رایگان و توسعه و بسط فرهنگ ورزشی بین مردم زیرساخت‌های آن را فراهم کنند.
امینی‌شاد تصریح کرد: مدیریت اجرایی پروژه‌ها باید قوی باشد تا برای به ثمر رسیدن آنها زمان زیادی صرف نشده و در این میان هزینه‌های بیشتری از سوی مردم پرداخت نشود.
نایب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان نیز در این همایش به اهمیت این ورزش اشاره کرد و گفت: این ورزش یکی از ورزش‌های پر شور و هیجان و پیچیده است که متاسفانه در اذهان عمومی ورزش ساده‌ای به حساب می‌آید در صورتی که ریشه‌ای سنتی داشته و برای ابراز قدرت از گذشته‌ها به یادگار مانده است.
مجید پوربخشیان افزود: سومین دوره قهرمانی استان در رامسر برگزار شد که در دو دوره گذشته آمل اول و رامسر نایب قهرمان شد.
وی درباره سومین دوره از مسابقات مچ‌اندازی مازندران گفت: در این دوره 17 تیم از 17 شهرستان استان در رده بزرگسالان با هم به رقابت می‌پردازند.

 
 
 
 
   تصویر اصلی را ببینید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد