رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

خطبه های نماز جمعه رامسر-۲۹آذر

lkk4y818y0o579vyco21.jpg 

 

خطبه های نماز جمعه رامسر-۲۹آذر

 

 

نماز جمعه این هفته نیز مانند هفته های گذشته در مصلی نماز جمعه رامسر برگزار گردید.

حجه الاسلام باقرزاده امام جمعه رامسر در خطبه دوم ضمن یادآوری حضور افتخار آفرین مقام معظم رهبری در دانشگاه علم و صنعت، بیانات معظم له را مانند همیشه ریشه ای و بسیار راهگشا دانسته و توجه برنامه ریزان به نقطه نظرات دقیق و عمیق ایشان در برنامه های کوتاه مدت و دراز مدت علمی را خواستار شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه، این روزها، آخرین هفته های حضور آقای بوش در کاخ سفید می باشد گفت: آقای بوش بخوبی فهمیده است که در میان افکار عمومی دنیا جایگاه مثبتی نداشته و همه ملتها او را بعنوان چهره ای خشن و جنگ طلب می دانند و مردم آمریکا هم به همین دلیل و بی عرضگی دولتمردان جمهوریخواه، در انتخابات ریاست جمهوری با آنان تسویه حساب نموده و نامزد دمکراتها را در اعتراض به عملکرد منفی بوش و همفکرانش و بامید تغییر در مواضع و عملکرد دولت آمریکا برگزیدند. لذا آقای بوش در این ماه آخر ریاست جمهوری به این فکر افتاد که به بازسازی چهره خود پرداخته و از خود و دولتش چهره ای صلح طلب بنمایش بگذارد. لذا بر اساس اعلان بعضی خبرگزاریهای دنیا، جمعی از روانشناسان نخبه را به این منظور گرد آورده تا او را در این اقدام کمک کنند. بر همین اساس بود که سفر اعلان نشده به عراق و افغانستان برنامه ریزی شد تا چهره بوش تغییر کند.

همانطوری که همه جهانیان دیدند با اقدام شجاعانه خبرنگار عراقی جناب منتظر الزیدی در پرتاب کفش به سمت بوش و حمایت گسترده ملتهای مسلمان منطقه خصوصا مردم عراق از این کار شجاعانه؛ اهداف این سفر نه تنها ناکام ماند که رسوایی و تحقیر جدیدی را برای آقای بوش بهمراه داشت.

وی افزود: اقدام خبرنگار عراقی که همزمان با رمی نمادهای شیطان توسط مسلمین در اعمال حج صورت گرفت، در حقیقت پاسخ درخور تحسین ملت عراق به ادامه دروغپردازیهای آقای بوش بوده است و همانطوری که 94 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی شبکه الجزیره اعلام کردند، کار آقای الزیدی، انعکاس خشم مردم عراق بوده و نه یک اقدام شخصی. همانطوری که بسیاری از شخصیتهای عراقی او را بعنوان قهرمان ملی خوانده و خواهان نگهداری کفش او در موزه ملی عراق شدند هر چند مشتریان میلیونی هم برای خرید این کفش پیدا شده اند.

جالب اینکه آمریکا هنوز مشکل انتفاضه سنگ را برای اسرائیل حل نکرده انتفاضه کفش برای خودش شروع گردیده است.

امام جمعه رامسر در ادامه گفت: تمام تلاشهای مستکبران از جمله آقای بوش و دولتش در چند سال گذشته برای تضعیف و منزوی کردن ایران عزیز بود ولی بلطف الهی و توجهات امام زمان (عج) تمام این تلاشها با شکست مواجه شده و ایران عزیز سرافرازتر به راه خود ادامه می دهد.

ایشان سپس به نشست مشترک نمایندگان 1+5 با کشورهای عضور شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای اردن و مصر در نیویورک پیرامون برنامه هسته ای ایران اشاره کرد ه؛  آنرا نشانه اقتدار ایران و شکست سیاستهای آمریکا دانست و  گفت: علیرغم فضاسازی تبلیغاتی، فقط آمریکا و انگلیس در حد وزیر خارجه در آن شرکت کرده و وزیر خاجه روسیه از حضور در آن اجلاس امتناع کرده و کشور عمان هم حاضر به حضور در آن نشده و عملا این اجلاس با شکست مواجه شد. ضمن آنکه گردانندگان اجلاس موفق به صدور حتی یک بیانیه هم نشده و بر رسوایی این اجلاس افزودند.

وی در ادامه اظهار داشت: ادامه این نشستها، نشانه شکست تلاشهای گذشته آنها در برخورد با حق مسلّم هسته ای ملت بزرگ ایران است که البته این پیروزیها در پی استقامت ملت مقاوم ما و تدبیر دولتمردان عزیز در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بدست آمده است. همانگونه که آقای البرادعی اخیرا در پاسخ به سوال یک خبرنگار که از نتایج چند سال برخورد آژانس و شورای امنیت با ایران و صدور قطعنامه های تحریمی پرسیده بود، اعتراف کرد که این اقدامات تاکنون نتیجه ای جز ایستادگی و سرسختی ایران در مواضعش بهمراه نداشت.

این اعتراف نشان می دهد که تلاشهای دولت بوش در آخرهای عمرش برای انزوا و عقب نشینی ایران عزیز همچنان بی نتیجه و ناکام خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد