رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تقاضای اهالی شهرک فرهنگیان رامسر و شهرکهای اطراف جهت احداث کانال

 

تقاضای اهالی شهرک فرهنگیان رامسر و شهرکهای اطراف جهت احداث کانال

 



فرماندار محترم شهرستان رامسر
با سلام و تحیات الهی همانطوری که مستحضرید بارندگی شب شنبه مورخه 18/8/87 در نوع خود در چند سال گذشته بی سابقه بوده است و مشکلات عدیده ای را برای شهروندان رامسری از جمله شهرک فرهنگیان و شهرک های اطراف آن پونه 1 ، کوی بیژن ، کوی انبار کریم خانی ، کوی شهید بالین پرست ، کوی بنفشه ، کوی یاس و ... بوجود آورد . بطوری که تعداد زیادی از منازل مسکونی و مغازه ها و ماشینها و انبارها دچار آبگرفتگی شدید شدند و عده ی زیادی متضرر گردیدند . متاسفانه ادارات امداد رسان شهر تا عصر همانروز کاری انجام ندادند جز گرفتن عکس یادگاری برای کار نکرده . زهی تاسف از گوش شنوا و چشم بیدار آن هم در سایه حکومت اسلامی . مگر نه اینست که مردم چشم و گوش دولتند ؟ مگر گزارش های مردمی نبود که لانه ی عنکبوتیان را ویران ساخت ؟ مگر گزارش های مردمی نبود که توطئه دشمنان را بر ملاء ساخت ؟ و خلاصه اینکه دوام و قوام این حکومت با توجه به خصم بیرونی بر مبنای بر گزارشات مردمی استوار است و لا غیر .
حال با توجه به مکاتبات عدیده ای که در خصوص آبگرفتگی شهرک صورت گرفته ، و اعتباری که با رایزنی شهرکیان ( فرهنگیان ) از استانداری مازندران تأمین شده بود به مبلغ ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال چگونه مصرف شد جای تأمل دارد . و ارزیابی کارشناسانه در خصوص شیب زمین به شهرداری اعلام و نادیده گرفته شد . متأسفانه هیچ گونه پی گیری در خصوص چگونگی هزینه و چه مبلغی با چه کیفیتی و چه مصالحی کانال احداث شد صورت نگرفته است. تعداد مراجعات حضوری به شهرداری و شهرداران وقت توسط اهالی و هیئت امنای شهرک فرهنگیان از شمار خارج است . آخرین مکاتبه ی هیئت امنا با شهرداری در تاریخ   ۳۱/۴/۸۷ بوده است که پیوست می باشد .

آقای فرماندار ، شما و دیگر مسؤولان شهر و مسؤول محترم حوادث غیر مترقبه استان ، شاهد بارندگی و عمق حادثه بودید. تقاضای اکید از جناب عالی به عنوان یک مسؤول و مقام ارشد شهرستانی داریم که هر چه زودتر با درایت خویش و اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم ، و کمک و همراهی مسؤول محترم ستاد حوادث غیر مترقبه ی استان کاری انجام گیرد که این معضل برای همیشه از این منطقه و ساکنین آن رخت بر بندد تا شاهد اشک آسیب دیدگان که تمام اثاثیه و مایحتاج آنان دچار آب گرفتگی شد ، نباشیم . ان شاءا... اقدام مفید شما آلام دردمندان و حادثه دیدگان را مرحمی باشد .
جا دارد که از تلاش های اعضای محترم شورای شهر و سرپرست محترم شهرداری و دیگر عوامل شهرداری که با حفر کانال موقت در امتداد خیابان به طرف باغ ملی سیلاب را هدایت کردند ، تشکر ویژه داشته باشیم . لازم به توضیح است که هدایت آب و حفر کانال ، منطقی ترین راه همان است که انجام شد و این یک آزمون و امتحان بود که نشان بدهد مسیر طبیعی آب و شیب آن به طرف باغ ملی است نه به طرف کارخانه کنستانتره ی کوثر لازم به یادآوری می باشد که در اقدام به حفر کانال حد نهایی توسعه ی خیابان مد نظر قرار گیرد .
والسلام
اهالی و هیئت امنای شهرک فرهنگیان و منطقه ی باغ ملی


رونوشت :
شهرداری رامسر جهت اطلاع و اقدام
شورای محترم اسلامی شهرستان رامسر جهت اطلاع و پیگیری
استانداری محترم استان مازندران جهت اطلاع
ستاد حوادث غیر مترقبه استان مازندران جهت اطلاع و پیگیری
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای نیکنام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد