رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

۳۰۰ هزار اصله درخت در حاشیه جاده های مازندران کاشته می شود

 

 

۳۰۰ هزار اصله درخت در حاشیه جاده های مازندران کاشته می شود 

 

 

ساری - خبرگزاری مهر : استاندار مازندران با تاکید بر ایجاد فرهنگ درخت کاری و حفاظت از منابع طبیعی در استان اظهار داشت: 300 هزار اصله درخت در حاشیه جاده های مازندران کاشته می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد کریمی صبج یکشنبه در جریان بازدید سرزده از اداره کل منابع طبیعی استان، شکل گیری نهضت سبز در شهرهای مازندران را یکی از نوآوری های امسال دانست.

وی گفت: سازمان بسیج سازندگی متعهد گردیده است که تمامی طول جاده های شهرهای استان از رامسر تا گلوگاه را با کاشتن درخت، سبز نماید و تا سه سال نیز نگهداری آنها را بر عهده بگیرد.

وی افزود: بسیج سازندگی برای اجرای این طرح تنها می تواند با کمک شهرداران و دهیاریها و نیز مردم عزیز استان موفق شود در غیر این صورت نهایی شدن این طرح با مشکل مواجه خواهد شد.

کریمی گفت: با فرهنگ سازی و ایجاد روحیه حفظ و نگهداری از منابع طبیعی باید کاری کنیم که تک تک هم استانی ها به عنوان نگهبان از فضای سبز و طبیعت حفاظت کنند و نهضت سبز نیز با این اقدام موفق می شود ۳۰۰ هزار اصله درخت در حاشیه جاده های مازندران کاشته می شود.

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کارکنان دولتی به خصوص کارشناسان دستگاه های اجرایی در برخورد با مراجعین به درستی آنها را توجیه کنند تا با رضایت و آگاهی از اداره خارج شوندو در راستای سیاست های دولت نهم که همه باید از آن تاسی بگیریم به گونه ای خدمت کنیم تا در عمل نوکر و خدمتگذار مردم باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
تنهاترین سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:01

سلام

" پیشاپیش عیدتون مبارک "


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد