رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

در دومین سفر رئیس جمهور به مازندران مصوب شداختصاص 40 میلیارد ریا

در دومین سفر رئیس جمهور به مازندران مصوب شد
اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار برای مرمت مساجد و بقاع متبرکه مازندران

گروه سیاسی و اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اختصاص مبلغ 40 میلیارد ریال برای تعمیر و مرمت مساجد، بقاع متبرکه و مصلی‌های این استان خبر داد.

«محمد اسماعیل امامزاده»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبر گزاری قرآنی ایران (ایکنا) شعبه مازندران، درباره دستاوردهای دور دوم سفر هیئت دولت به مازندران اظهار کرد: مصوبات دور دوم سفر در ساحت فرهنگ و ارشاد اسلامی رضایت‌بخش است.

وی افزود: مبلغ 40 میلیارد ریال برای تعمیر و مرمت مساجد، بقاع متبرکه و مصلی‌ها تخصیص یافته و مطالعه و احداث پردیس سینمایی و موزه هنرهای معاصر در سال‌های 87 و 88 نیز به تصویب رسیده است.

امامزاده تعداد مجتمع‌های فرهنگی ـ هنری تصویبی برای احداث و تکمیل و تجهیز را شش مورد ذکر کرد و گفت: ایجاد مجتمع فرهنگی ـ هنری در شهرهای چالوس، رامسر، فریدونکنار، بهنمیر، کیاکلا و شیرگاه و تکمیل و تجهیز مجتمع‌های گلوگاه و بهشهر تا پایان سال 88 از مصوبات این سفر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: ایجاد 12 کتابخانه عمومی در 12 شهر فاقد کتابخانه بر اساس مصوبه هیئت دولت و کمک 10 میلیارد ریالی برای فعالیت‌های فرهنگی ـ هنری، گام بلندی برای پیشبرد وظایف این اداره کل است.

وی اظهار کرد: مصوبه اخیر دولت نشان‌دهنده تلاش استاندار و اراده رییس جمهور در راستای افزایش فعالیت‌های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان مازندران در مقابله با تهاجم فرهنگی است که مقرر شد در سال‌جاری این کمک در اختیار اداره کل قرار گیرد.

امامزاده در پایان تصریح کرد: در صورت تحقق مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به استان مازندران، بخش درخور توجهی از محرومیت این استان در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی مرتفع خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد