رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تعداد پروازهای ساری به تهران افزایش می یابد

 تعداد پروازهای ساری به تهران افزایش می یابد

ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: از نیمه دی ماه امسال پروازهای ساری به تهران همه روزه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید چلندری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه رفع موانع فرودگاهی مازندران در ساری با بیان اینکه مقدمات این پرواز با همکاری شرکت هواپیمایی ماهان انجام شده است، افزود: از سیزدهم دی ماه از ساعت شش صبح از ساری به تهران و در ساعت 9 شب از تهران به ساری این پروازها انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت ماهان به منظور توسعه پروازهای این شرکت و جذب توریست و مسافر برای ایجاد مجتمع تفریحی و توریستی این شرکت در ساری این خط پروازی را راه اندازی و اعلام آمادگی کرده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه هرچه تعداد پروازها در این فرودگاهها بیشتر شود، استقبال مردم هم بیشتر خواهد شد، تصریح کرد: راه اندازی خط جدید پروازی ساری به بندرعباس خوشبختانه با استقبال بسیار خوب و بی سابقه مردم مواجه شده است.

چلندری با بیان اینکه توسعه پروازها در فرودگاه بین المللی ساری یکی از برنامه های جدی استان است، گفت: هم اکنون در فرودگاه ساری سه خط پروازی داخلی ساری به تهران، مشهد و بندر عباس و دو خط پروازی ساری، جده، سوریه برقرار است.

وی با اشاره به اینکه در سه فرودگاه ساری، رامسر و نوشهر هم اقدامات خوب توسعه ای پس از سفر هیئت دولت به مازندران در بخش زیرساختها در حال انجام است، افزود: هم اکنون با 200 میلیارد ریال اعتبار در بخش زیرساخت های فرودگاه ساری در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور جذب توریست از طریق خطوط پروازی به مازندران با همکاری استانداری و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با دفاتر خدمات هواپیمایی در استان برای چگونگی همکاری های مابین به زودی برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد