رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

به‌تهیه‌کنندگی «پژمان لشکری‌پور»؛بهرام توکلی «درآغاز یک روز» را

به‌تهیه‌کنندگی «پژمان لشکری‌پور»؛
بهرام توکلی «درآغاز یک روز» را در لاهیجان کلید زد

خبرگزاری فارس: فیلم تلویزیونی «در آغاز یک روز» به کارگردانی بهرام توکلی و تهیه کنندگی پژمان لشکری‌پور در شهر لاهیجان استان گیلان کلید خورد. 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت خبری سیمافیلم، بهرام توکلی با اشاره به وضعیت تصویربرداری این پروژه به سایت خبری سیما فیلم گفت: «با توجه داستان وشخصیت پردازی های صورت گرفته در این فیلمنامه ، قسمت اعظم تصویربرداری این تله فیلم در مناطق شمالی کشور صورت خواهد پذیرفت. وی در ادامه افزود: از جمله مکان‌هایی که برای حضور عوامل و شروع تصویربرداری انتخاب شده است، اطراف چمخاله، روستای چوشل لاهیجان وشهرستان رامسر است که کار ضبط و تصویربرداری بخش‌هایی از پروژه در هرکدام از آنها انجام خواهد شد.
توکلی، با تاکید بر این نکته که همه عوامل پروژه با همدلی و کار تیمی هماهنگی علیرغم دشواری های موجود ازنظر لوکیشن و .... مصمم به تولید یک اثر ارزشمند و کیفی هستند، افزود: در واقع تنها20 درصد لوکیشن‌ها به تهران اختصاص دارد.»
به گزارش خبرنگار ما در خلاصه داستان فیلمنامه آمده است: «دانشمند برجسته و تقدیرشده‌ای در مقطعی از زندگی‌اش پی می‌برد که فرزند فراموش شده‌ای داشته و تاکنون از وجود او بی‌خبر بوده است. به همین دلیل، این دانشمند...»
علی نصیریان، پریوش نظریه، هومن سیدی، شاهرخ فروتنیان، علیرضا کمالی نژاد، نسرین نصرتی از جمله بازیگران اصلی تله‌فیلم «در آغاز یک‌روز» محسوب می‌شوند.
عوامل پشت دوربین نیز عبارتند از:
مرتضی قیدی (تصویربردار)، شهرام متولی‌نژاد (صدابردار)، سعید ملکان (طراح گریم)، علی ملاقلی‌پور (دستیار یک و برنامه‌ریز) و بهرام سربازی (مدیر تولید) فیلم تلویزیونی «در آغاز یک روز» به نویسندگی بهرام توکلی در مرکز سیما فیلم تهیه و تولید می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد