رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر: کیفیت شیر مدرسه‌ها باید بهتر شود

 

 

فرماندار رامسر:  

کیفیت شیر مدرسه‌ها باید بهتر شود 

 

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر گفت: کیفیت شیر یارانه‌ای توزیع شده در مدرسه‌ها باید بیش از گذشته مورد رسیدگی و توجه قرار گیرد.  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی باباخانی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته توزیع شیر مدارس این شهرستان با تاکید بر لزوم کیفیت شیر توزیعی افزود: از آنجا که پایه علمی و اقتصادی هر نظامی در آموزش و پرورش شکل می‌گیرد، بنابراین توجه به وضعیت جسمانی دانش‌آموزان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی اظهار داشت: تغذیه در دسترس و ارزان برای همه اقشار جامعه امکانپذیر نیست اما این طرح دولت و آموزش و پرورش کمک‌کننده بوده است.
باباخانی خاطرنشان کرد: این امر در بنیه علمی دانش‌آموز تاثیر بسزایی دارد و پس از وقفه‌ای که در این مورد در شهرستان به وجود آمد، باید با کمک افراد دست‌اندرکار سعی شود هم در نحوه توزیع شیر و هم در کیفیت و سلامت این کار دقت شود.
مدیر آموزش و پرورش رامسر نیز در این جلسه به برخی از موارد مربوط به شیر مدارس و نحوه توزیع آن اشاره کرد و گفت: شیر باید به‌ موقع به ‌دست دانش‌آموزان برسد.
محمد‌صالح رضاخانی تصریح کرد: سهیمه شیر در مدارس ابتدایی و راهنمایی 70 نوبت است که به‌ صورت یک روز در میان توزیع می‌شود.
وی خاطر‌نشان کرد: توزیع شیر و نحوه مصرف آن بسیار مهم است و اگر شیر دیرتر از ساعت مقرر توزیع شود، در نحوه مصرف نیز خلل وارد می‌شود.
صالح‌خانی افزود: هر چه کیفیت شیر توزیع شده بیشتر باشد، استقبال دانش‌آموزان از آن بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه شیر استرلیزه‌ مورد استقبال بیشتر دانش‌آموزان است، اظهار داشت: به دلیل محدودیت مالی، از سهمیه شیر استر‌لیزه کم شده و شیر پاستوریزه اضافه شده است.
این مسئول در پایان گفت: زمان توزیع و مصرف شیر در مدارس زمان زنگ تفریح نباید باشد، بلکه باید در زمان آموزشی از آن استفاده کرد تا فرهنگ استفاده از شیر در جامعه نهادینه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد