رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رامسر: انتقاد درست مورد پذیرش است

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رامسر: 

 

انتقاد درست مورد پذیرش است 

 

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: انتقاد اگر شیوا، سازنده و درست باشد، حتماً مورد پذیرش قرار می‌گیرد.   

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، اصغر کلارستاقی‌نژاد بعد از ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران از آغاز دوباره کار خانه مطبوعات اظهار خرسندی کرد و اظهار داشت: هدف از تشکیل خانه مطبوعات ثبات جایگاه خبرنگاران و حل مشکلات آنان است.
وی افزود: خبرنگاران باید برای خود ارزش قائل شده و انسجام و وحدت خود را حفظ کنند.
کلارستاقی‌نژاد تصریح کرد: وظیفه‌ای که بر عهده خبرنگاران در جامعه گذاشته شده، وظیفه‌ای خطیر است و قلم آنان تاثیر بسیاری در تحول دیدگاه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی اخلاقی دارد.
وی با اشاره به تلاش امید‌آفرین خبرنگاران در جامعه بیان داشت: قلم‌های خبرنگار باید در خوانندگان نشاط ایجاد کند و جامعه را به سرزندگی سوق دهد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر افزود: گاهی آنچه که با نام انتقاد از آن یاد می‌شود، انتقاد واقعی نیست بلکه نمکی است که بر زخم جامعه ریخته می‌شود، در صورتی که باید با شیوه‌ای نگارش کنیم که بر اندیشه‌ها تاثیر بگذاریم.
وی خاطرنشان کرد: هرکس به اندازه توان خود در جامعه تاثیرگذار است و خبرنگار باید با ظرافتی که در نگارش و گفتار خود رعایت می‌کند، موضوع‌های جامعه را طوری بیان کند که مردم به جای جذب تیترهای بزرگ، جذب شیوایی آن شوند.
این مسئول در پایان گفت: امروزه خبرنگاران باید مسلح به علم روز باشند و در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را تجهیز کنند تا رسالت خود را به درستی به انجام رسانند.

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 23:51 http://www.bose-talaeeeee.blogsky.com/


سلام وبلاگت واقعا زیباست
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی
فقط نظر یادت نره
راستی اگه برای تبادل لینک یا لوگو موافقی لوگوی وبلاگمو یا لینک به نام
ورود دخترا اکیدا ممنوع! داخل وبلاگت قرار بده بعدش منو خبر کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد