رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

با سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری؛ فرودگاه رامسر دومین فرودگاه مد

 

 

 

با سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری؛  

فرودگاه رامسر دومین فرودگاه مدرن دنیا می‌شود  

 

خبرگزاری فارس: یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پروژه توسعه فرودگاه رامسر گفت: با اعتبار 100 میلیون دلاری پس از اتمام کار توسعه، فرودگاه رامسر دومین فرودگاه مدرن دنیا خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، مدیر شرکت رویال هولدینگ گروپ کانادا یکی از سرمایه‌گذاران پروژه توسعه فرودگاه ظهر امروز در حاشیه بازدید از این فردوگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار ما تجهیز فرودگاه جدید برای پذیرش 10 هزار مسافر است که با احداث سه باند یکی از مدرن‌ترین فرودگاه‌های دنیا خواهد بود.
شهریار ناصریان افزود: این پلان فقط در یکی از کشورهای آمریکایی اجرا شده است که پس از آن این پلان دومین فرودگاه مدرن دنیا خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: تجهیزات مدرن شامل لوله‌های خرطومی، جرثقیل، هواپیماهای نو و ایرباس است که در حقیقت پلان هواپیماهای ایران از این نقطه کارش را آغاز و تمام فرودگاه‌های کشور به تجهیزات هواپیماهای مدرن و جدید تجهیز می‌شوند.
ناصریان افزود: براساس طرح مشاور اقدام به نقشه‌برداری و شروع زیرسازی باند جدید فرودگاه رامسر به طول 2 هزار و 700 متر شد که از زمین‌های نهاد ریاست جمهوری آغاز و از زمین‌های شخصی می‌گذرد و به باند فرودگاه رامسر متصل می‌شود.
وی با اعلام اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور در رامسر به اجرا در می‌آید افزود: از امروز کار توسعه آغاز و فاز اول آن تا شش ماه آینده در فروردین 88 به پایان می‌رسد.
این سرمایه‌گذار بیان داشت: 100 میلیون دلار نیز در این راستا هزینه می‌شود و در صورت نیاز این سرمایه افزایش خواهد یافت.
ناصریان گفت: مجری این طرح شرکت (کیسم و شرکت رویال هولدینگ گروپ) کاناداست و پروژه توسعه فرودگاه رامسر که از مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری بود در اواخر سال آینده به اتمام می‌رسد.
وی مدت قرارداد این طرح را 25 ساله عنوان کرد و گفت: این قرارداد قابل تمدید است.
وی در پایان به سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: تمامی سرمایه‌گذاران ایرانی باید از خارج از کشور بازگردند و در راستای آبادانی و توسعه کشور خودشان گام بردارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
س_الف دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:54

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد