رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: اوباما در نخستین اقدام به صهیونیست‌ها چراغ سبز

 

امام جمعه رامسر:  

اوباما در نخستین اقدام به صهیونیست‌ها چراغ سبز نشان داد 

 

 

 

 

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: آقای اوباما در نخستین اقدام به صهیونیست‌ها چراغ سبز نشان داده و مدیر و کارکنان کاخ سفید را از میان جاسوس‌های صهیونیست انتخاب کرده است. 

 به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر افزود: حمایت‌های مکرر مقام معظم رهبری از این ابتکار دولت نهم و استقبال‌های گسترده مردمی پشتوانه مهم این اقدام ارزشمند به‌ حساب می‌آید.
وی اظهار داشت: ‌در سفر دوم علاوه بر پیگیری مصوبات سفر نخست برای اجرایی شدن آنها، مصوبات جدیدی هم برای رامسر داشته‌ایم که احداث ساختمان دانشکده پرستاری، تکمیل ساختمان پشت بیمارستان برای راه‌اندازی دانشکده بین‌المللی پزشکی، احداث یک باب مدرسه شبانه‌روزی، یک سالن جدید ورزشی و تکمیل پروژه آبرسانی به شهرستان تا سال 88 از طریق اختصاص بودجه کافی برای تصفیه‌خانه مرکزی با هزینه‌ای بالغ بر 10 میلیارد تومان از مهم‌ترین آنها محسوب می‌شود.
باقرزاده خاطر‌نشان کرد: خوشبختانه موانع توسعه فرودگاه رامسر نیز برطرف شده و بر اساس وعده مسئولان در روزهای آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.
وی همچنین به موج حملات اخیر به دولت که از سوی مقام معظم رهبری از آن به نوعی بی‌بندوباری رسانه‌ای تعبیر شد، گفت: باید مرز بین انتقاد دلسوزانه و حملات تخریبی و ناجوانمردانه تفکیک قائل شد، با وجود این همه تلاش از سوی دولت و بعضی ضعف‌ها و انتقادها به حقی که وجود دارد، برخی از حملات غیرمنصفانه و ناجوانمردانه‌ای به دولت صورت می‌گیرد که موج جدید آن جز به‌ عنوان اهداف سیاسی در آستانه انتخابات قابل توجیه نیست.
امام جمعه رامسر با محکومیت اجلاس به‌ اصطلاح گفتگوی ادیان که در آمریکا و به میزبانی عربستان و با حضور جنایتکاران صهیونیستی و بوش برگزار شد، گفت: شرکت افراد جنایتکار پرده از اهداف اصلی این نشست برمی‌دارد و نشان می‌دهد که انتخاب این نام برای این اجلاس، صرفا محملی برای اهداف پشت پرده آن است.
وی تصریح کرد: چگونه شخصی مانند بوش که دم از جنگ صلیبی به ‌عنوان نماد جنگ‌های ساختگی ادیان می‌زند، منادی گفتگوی ادیان می‌شود، مگر قصابان جنایتکار صهیونیستی اعتقادی به طرح گفتگو و پایبندی به آموزه‌های ادیان الهی دارند.
وی ادامه داد: اگر این اجلاس حقیقی به ‌دنبال گفتگو بین ادیان باشد، چرا شخصیت‌های علمی برجسته اسلامی از مذاهب مختلف جایی در آن ندارند، به نظر می‌رسد آمریکا می‌خواهد با این اجلاس از طرفی زشتی همنشینی سران کشورهای اسلامی با سران رژیم صهیونیستی را از بین ببرد و از طرف دیگر فشارهای وارده درباره حقوق بشر به عربستان به عنوان یک متحد قدیمی خود را کاهش داده و ماهیت دمکراتیک به حکومت عربستان بدهد با آنکه هیچ اثری از دموکراسی با معانی رایج بین‌المللی آن یعنی انتخابات و حاکمیت رأی مردم در عربستان به ‌چشم نمی‌خورد.
امام جمعه رامسر تصریح کرد: حکومت عربستان هم باید بیدار شده و به ‌خود بیاید و بیش از این ابزار دست نظام سلطه، حکومت‌های زورگو و مستکبر نباشد.
باقر زاده افزود: همان‌گونه که در گذشته پیش‌بینی شده بود، در پایبندی نسبت به اسرائیل و صهیونیسم بین‌الملل هیچ تفاوتی بین جمهوری‌خواهان و دمکرات‌ها وجود ندارد.
‌وی اضافه کرد: آقای اوباما در نخستین اقدام به صهیونیست‌ها چراغ سبز نشان داده و مدیر و کارکنان کاخ سفید را از میان جاسوس‌های صهیونیست انتخاب کرده است.
وی همچنین به فشارهای اخیر به دولت عراق برای امضای موافقتنامه امنیتی گفت: به نظر می‌رسد دولت بوش می‌خواهد قبل از پایان دوران حاکمیت خود با ژست پیروز و با داشتن برگ برنده کاخ سفید را ترک کند و شکست‌های خود را بپوشاند.
باقرزاده گفت: در حال حاضر که به سبب هوشیاری علما و مرجعیت شیعه و موج بیداری ملت عراق، دولت نوری مالکی حاضر به امضای موافقتنامه مزبور نشد، آمریکا تلاش می‌کند با فشارهای مضاعف این توافقنامه را به امضای نهایی برساند که البته امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد.
امام جمعه رامسر با اشاره به آزمایش موشک جدید سجیل توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آن را گام جدیدی در راه نمایش اقتدار بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: توان دفاعی ما موجب تقویت اعتبار ما بوده و کشورهای منطقه باید این توان را مایه آرامش خود بدانند.
خطیب نماز جمعه رامسر تاکید کرد: از طرف دیگر ابرهه‌های زمان هم باید بدانند چنانکه حماقت کرده و به کیان این مرز و بوم کوچک‌ترین تعدی داشته باشند، با موشک‌های شهاب و سجیل، جوانان این مرز و بوم آنان را برای همیشه از اقدام حماقت آمیزشان پشیمان خواهند کرد.
وی با اشاره به روز کتاب و کتابخوانی بر ضرورت نظارت دقیق در امر نشر و اهمیت چاپ کتاب‌های مفید و سالم از نظر دینی و اخلاقی تاکید کرد و از همه مردم به ویژه جوانان‌ خواست از فرصت‌های طلایی خود برای مطالعه بیشتر بهره‌برداری کنند.
امام جمعه رامسر در ابتدای خطبه دوم با اشاره به سالروز رحلت علامه طباطبایی و آیت الله میرزا جواد آقا تبریزی به تجلیل از مقام شامخ علمی و معنوی این دو عالم پرداخت و گفت: بی‌تردید اخلاص این دو بزرگوار در کنار تلاش‌های علمی آنان در نشر معارف عالی مکتب اهل بیت(ع) عامل اصلی جاودانگی آنان است که امروز الگوپذیری از این افتخارات علمی و دینی برای همگان به ویژه جوانان ‌یک ضرورت انکارناپذیراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد