رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

میرحسین موسوی: اگر خاتمی نیاید،می آیم

 
میرحسین موسوی: اگر خاتمی نیاید،می آیم 
 
نخست وزیر دوران هشت سال دفاع مقدس با ارسال پیامی به رئیس جمهور سابق کشورمان اعلام کرده است که حجه الاسلام خاتمی بررسی های خود را نهایی کرده و در صورتی که در انتخابات حضور نمی یابد اعلام کند تا مهندس موسوی وارد میدان شود.

به موازات اخبار منتشر شده درباره اظهار نظرهای خاتمی مبنی بر تلاش برای آوردن میرحسین موسوی و نیز واکنش‌های موسوی در این باره، برخی خبرهای جدید درباره چگونگی حضور این دو نامزد مطرح اما پر حاشیه به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار تابناک؛ برخی منابع نزدیک به میرحسین موسوی اعلام کرده اند که نخست وزیر دوران هشت سال دفاع مقدس با ارسال پیامی به رئیس جمهور سابق کشورمان اعلام کرده است که حجه الاسلام خاتمی بررسی های خود را نهایی کرده و در صورتی که در انتخابات حضور نمی یابد اعلام کند تا مهندس موسوی وارد میدان شود.

این خبر که از جانب برخی مقامات ارشد دولت اصلاحات و از نزدیکان خاتمی و میرحسین موسوی نقل و تایید شده است از آنجایی حائز اهمیت است که طبق خبرهای منتشر شده از منابع آگاه با توجه به دیدارها و رایزنی های این دو نامزد مطرح ، حضور یکی از دو رئیس دولت سابق و اسبق در رقابت های انتخاباتی قطعی است این در حالی است که خاتمی پیش تر اعلام کرده بود تلاش‌های خود را برای حضور میرحسین موسوی در انتخابات دهم بکار می بندد. بنابراین با عدم حضور خاتمی در این دوره از انتخابات، آخرین نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران به عنوان کاندیدای مورد وفاق بسیاری از گروه های اصلاح طلب و حتی تعداد زیادی از گروه های اصولگرا وارد کار زار انتخابات ریاست جمهوری دهم خواهد شد.

گفتنی است که با استناد به منابع موثق خبری، سید محمد خاتمی هم چنان مشغول جمع بندی و ارزیابی نظرات مختلف درباره حضور و یا عدم حضور خود در انتخابات است و تا کنون نتیجه قطعی از جانب وی اعلام نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد