رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نایب رئیس شورای شهر رامسر: دولت باید برای توسعه رامسر نگاه ویژه

 

 

 

نایب رئیس شورای شهر رامسر:  

دولت باید برای توسعه رامسر نگاه ویژه داشته شود  

 

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر رامسر گفت: معتقدیم که باید دیدگاه دولت به اداره امور شهرها به‌ ویژه شهرهای توریستی از قبیل رامسر تغییر کرده و توسعه این شهر به پروژه‌ای ملی تبدیل شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی امینی شاد چهارشنبه‌ شب در حاشیه سفر اعضای هیئت دولت به استان مازندران در جمع خبرنگاران افزود: شهرستان رامسر شهر ویژه گردشگری جهان اسلام نام نهاده شد در حالی که زیرساخت‌های شهرستان نه تنها ظرفیت پذیرش توریست را ندارد بلکه جوابگوی شهروندان آن نیست.
وی خواستار توجه بیشتر دولت به شهرستان توریستی رامسر شد و اظهار داشت: به دلیل بالا بودن سطح توقع شهروندان، شهر نمونه گردشگری باید تجهیز به امکاناتی شود که رفاه شهروندان را فراهم آورد.
نایب رئیس شورای شهر رامسر گفت: مجموع درآمد شهرداری 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است که 800 میلیون تومان آن تنها صرف جمع‌آوری زباله‌های شهر می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: از این رو انتظارات ما از دولت است که نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها داشته باشد زیرا ما معتقدیم بیشترین خدمات‌رسانی به مردم از طریق شهرداری‌هاست و با توجه به اینکه رئیس جمهور ما سوابق شهرداری را دارا است باید شهرداری‌ها را بیشتر درک کنند.
وی پیشنهاد اختصاص بودجه ثابت شهرداری‌ها را مطرح کرد و بیان داشت: پیشنهاد ما برای این شهرهای کوچک به‌ ویژه شهرهای توریستی بر این است که دولت بودجه خاص یا ثابتی را برای اینگونه شهرداری‌ها مصوب کند و متغیر آن را برعهده شهرداری و شورا بگذارد.
وی به یکی از پروژه‌های بزرگ دور اول سفر اشاره کرد و گفت: پیشنهادم به عنوان عضوی از کمیته راهبردی کنار گذر ساحلی آن است که دولت باید هزینه اولیه ساخت را پرداخت کند تا سرمایه‌گذاری که در این پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری می‌کند امنیت سرمایه‌گذاری داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: تا قبل از احداث جاده کنارگذر ساحلی، خیابان 25 متری از میدان خلعتبری تا بلوار معلم به عنوان کمربندی محسوب خواهد شد و با توجه به مطالعه مهندسان شهرستان تا سه سال آینده به دلیل توسعه نیافتن راه‌های شهرستان رامسر همزمان با جمعیت شهر، قفل ترافیکی خواهیم داشت.
امینی شاد به سواحل زیبا ولی بازسازی نشده رامسر اشاره کرد و یادآور شد: رامسر شهر گردشگری اسلام است در حالی که سواحل آن هنوز بازسازی نشده است در حالی که باید طراحی و استفاده از این سواحل در دستور کار قرار گیرد.
وی به بارندگی اخیر در رامسر اشاره کرد و افزود: شهر رامسر پرباران‌ترین شهر ایران است.
امینی شاد در پایان گفت: باید مطالعه، طراحی و اجرای کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی همزمان با سیستم فاضلاب در شهرستان رامسر زودتر از سایر شهرستان مصوب و اجرا شود که این امر مهم با توجه دولت عدالت‌محور عین عدالت خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد