رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رحیم‌مشایی: تلاش دولت نهم برای رفع موانع توسعه است

 

 

رحیم‌مشایی در رامسر:  

 

تلاش دولت نهم برای رفع موانع توسعه است 

 

 

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان گردشگری کشور گفت: موانع مهم ساختاری در راستای اجرای پروژه‌ها باید برطرف شود تا به توسعه دست یابیم. 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، اسفندیار رحیم‌مشایی عصر دیروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور فرماندار و نماینده مجلس و مسئولان شهرستان برگزار شد، افزود: اعتبارات در سفر استانی منطق مهمی دارد و با استفاده از نقطه نظرات استراتژیک مورد تصمصم‌گیری قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: اولویت‌ها در در پروژه‌های سفر مشخص شود زیرا محدود بودن اعتبارات باعث می‌شود نتوان به تمام طرح‌ها رسید، بنابراین باید مهم‌ترین و مورد نیازترین آنها اجرایی و عملیاتی شود.
رحیم‌مشایی خاطر نشان کرد: سفر دوم تکمیل کننده سفر اول است و عوامل و موانع مدیریتی و اجرایی پروژه‌های دور اول مورد رسیدگی قرار می‌گیرد تا با جمع‌بندی لازم به نتیجه مناسب دست یابیم.
وی اظهار داشت: پروژه‌ها به علت بزرگی و طرح توجیهی اقتصادی بالا در حال پیگیری است و به‌ زودی برطرف خواهد شد.
امام جمعه رامسر نیز با اشاره به دستاوردهای سفر و مصوبات آن گفت: گام‌های خوبی برای توسع برداشته شده است.
حجت الاسلام عبدالرحمن باقر‌زاده افزود: حجم بالای مسافر امکانات و نگاه جدیدی را می‌طلبد و گردشگری نیازمند تقویت بنیادهای فرهنگی و دینی دارد.
وی ادامه داد: مسجد جامع رامسر بعد از گذشت سه سال تنها 30 تا 40 درصد رشد داشته که نیازمند توجه لازم در این بخش است.
وی اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای به برقراری نماز جمعه در سراسر کشور دارد و به این دلیل انتظار می‌رود از منابع تعریف شده برای این امر اعتباراتی اختصاص دهند.
فرماندار رامسر نیز با اشاره به 38 پروژه سفر دور اول گفت: از این میزان 25 پروژه با عتبار 2 میلیارد تومان تحقق یافته وجود دارد که پروژه‌هایی نظیر کانال‌های آبیاری و آسفالت را شامل می‌شود.
علی باباخانی به چگونگی و میزان اجرایی پروژه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: تنها دانشکده دولتی غرب مازندران دانشکده پرستاری و مامایی برای توسعه نیازمند توجه ویژه دولت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد