رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرماندار رامسر:پروژه‌های دور اول سفر هیئت دولت به رامسر در حال

 

 فرماندار رامسر:

 

پروژه‌های دور اول سفر هیئت دولت به رامسر در حال مطالعه است  

 

 

خبرگزاری فارس: فرماندار رامسر از در حال مطالعه و بررسی بودن بیشتر پروژه‌های سفر اول هیئت دولت به شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، علی باباخانی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: سالن ورزشی بانوان این شهرستان با توجه به پیگیری‌های پیمانکار آماده افتتاح و بهره‌برداری است اما به علت نداشتن دیوار دور محوطه در صورت افتتاح سالن از ضریب امنیتی پایینی برخوردار خواهد بود.
وی افزود: سالن ورزشی آقایان نیز دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و بیش از 80 درصد از آسترکاری دیوار آن نیز به پایان رسیده است.
وی در خصوص احداث شهرک‌های صنعتی و دامپروری اظهار داشت: در شهرک صنعتی 30 هکتار از اراضی مورد نظر به تملک درآمده و درختان مسیر محور قطع شده ولی تاکنون اقدامی در راستای احداث صورت نگرفته است.
وی درباره طرح توسعه فرودگاه رامسر نیز گفت: پیرو گزارش‌های قبلی مدیر عامل شرکت بهره‌بردار و سرمایه‌گذار فرودگاه رامسر عنوان شد تا زمانی که نسبت به واگذاری زمین‌های مهمانسرای نهاد ریاست جمهوری و مجتمع فنی و حرفه‌ای ملاصدرا اقدام نشود در پرداخت بهای اراضی بخش خصوصی که در طرح توسعه فرودگاه رامسر قرار دارد هیچگونه اقدامی از سوی آن شرکت انجام نخواهد شد.
وی در خصوص احداث جایگاه سوخت‌رسانی فرودگاه رامسر خاطر نشان کرد: عملیات خاکبرداری محل اجرای پروژه به اتمام رسیده و پیمانکار در حال اجرای فوندانسیون جایگاه است.
فرماندار رامسر در خاتمه از جذب 100 درصدی اعتبارات ابلاغی در توسعه و ترمیم مصلا‌ها، حوزه‌های علمیه و مساجد خبر داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
پهلوان پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 http://it24.blogfa.com

با سلام
بنده نیز به عنوان یک رامسری از اینکه اخبار شهر را در اختیار دوستان قرار میدهید از شما تشکر میکنم.من شما را لینک کردم خوشحال میشوم وبلاگ من را نیز با نام ( اموزش تجارت الکترونیک در رامسر) لینک نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد