رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

نماینده محترم تنکابن و رامسر: باید ویژگی‌های بعد از استان شدن غ

 

نماینده محترم تنکابن و رامسر:  

باید ویژگی‌های بعد از استان شدن غرب مازندران را ارائه کنیم  

 


به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، ابوالفتح نیکنام پیش از ظهر امروز در ششمین همایش توسعه پایدار غرب مازندران در هتل تخت جمشید کلاردشت افزود: زمانی که در این همایش‌ها به دنبال استان شدن غرب مازندران هستیم باید انتظارات خود از استان شدن نیز کارشناسی شود و بعد به ارائه آن بپردازیم.
وی اظهار داشت: باید به این نکته اساسی توجه کنیم که بعد از استان شدن می‌خواهیم چه نوع استانی باشیم و چه ویژگی‌هایی را داشته باشد و نباید فقط به خاطر دور بودن از ساری و ندادن بودجه و توجه به غرب مازندران به دنبال استان شدن باشیم.
نیکنام تاکید کرد: ما باید به طور دقیق وضعیت موجود را بررسی و ببینیم چه‌میزان از وضعیت موجود راضی هستیم و بعد به بحث استان شدن غرب مازندران بپردازیم.
نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی گفت: باید برای استان شدن غرب مازندران توجیه اقتصادی نیز داشته باشیم و بیان کنیم که بعد از استان شدن می‌خواهیم به کدام حد اقتصادی برسیم ضمن اینکه به این نکته نیز باید توجه داشت که شکننده‌ترین اقتصاد منطقه را داریم.
وی گفت: امیدواریم در جلسات آینده در زمینه توسعه پایدار غرب مازندران موضوع را کارشناسی و به صورت علمی به این موضوع بپردازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد