رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسر، چالشها و فرصتها

رامسر، چالشها و فرصتها

به اطلاع رامسریهای عزیز می رسانیم، رامسرنیوز قصد دارد تا افکار و اندیشه های شما را در باره فرصتها و چالشهای پیش روی شهرستان رامسر، در قالب مناظره و مباحثه اینترنتی مطرح نماید.

از شما عزیزان برای شرکت در این برنامه دعوت می کنیم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد ولی تکاسی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 http://mwtokasi.blog4i.com

بنام خدا
با عرض سلام وخسته نباشید
اول هرکاری بعد از اذن خداوند متعال خواستن افراد به پیمودن راه ترقی و پیشرفت است.مشکلات و چاله و چالش و چاه ها را کم وبیش تمام مسئولین محترم و مردم آگاه می دانند. باید آستین همت را بالا زد و پیگیری کارها را انجام داد. اینجانب نقطه نظرات و مطالبی را قبلا برای ادارات ذیربط در شهرستان رامسر طی نامه اداری ارسال نمودم ولی دریغ حتی از جواب یک نامه مبنی بر وصول آن پشنهادات. کسی که نمی خواهد کاری انجام بشود یا نمی داند آینده آن چه خواهد شد و یا اینکه با وجود دانستن نتایج مثبت کار منافع خود و بعضی دیگر را در خطر خواهد دید. لذا اقدامی نمی کند و کلیه تصمیم ها و صورت جلسه های اداری و غیر اداری را فقط در مراحل حرف و نوشته باقی می گذارد.پیشنهادات خود را جهت همکاری برایتان ارسال می نمایم .در صورت لزوم شناسنامه توجیهی هریک از بندهای پیشنهادی حضورتان ارسال خواهد شد. با توفیق روزافزون شما در تقویت هسته های خودجوش مردمی و ایجاد انگیزه در مسئولین و جوانان جویای کار و پیشرفت شهرستان زادگاهمان رامسر .

بسمه تعالی
ریاست محترم اداره ...............
برادر/خواهر محترم

موضوع: پیشنهادات

با عرض سلام و دعای خیر،
احترامأ به استحضار میرساند جهت توسعه، عمران و پیشرفت اقتصادی شهر رامسر موارد ذیل پیشنهاد می گردند.کارهای زیربنایی همچون احداث کمربندی و احیاء جاده شاه عباسی از پشت هتل رامسر و در دامنه کوه ها-راه اندازی شهربازی مناسب -احداث باغ وحش در محوطه کنار دریا در دریاپشته-احداث باغ پرندگان و آکواریوم شامل کلیه گونه های آبزی دریای خزر در محوطه باغات رامسر-نمایشگاه دائمی توانمندیهای صنایع دستی و کشاورزی رامسرو... می تواند قطره ای از هزاران کارهای انجام نشده جهت ÷یشرفت و توسعه رامسر باشد.
1- کمک در تهیه فیلم و تیزر از رامسر (Netherland) به زبانهای فارسی،گیلکی،انگلیسی و فرانسه
2- تهیه انیمیشن و نقشه مسجد آدینه جواهرده و مسجد بازار آخوند محله در زمان قدیم و جدید با نرم افزار 3D- STUDIO و تصویری از زندگی قدیم مردم در رامسر.
3- تولید و راه اندازی رادیو رامسر و بکارگیری شعراء ، نویسندگان، بازیگران تئاتر رادیویی به زبان گیلکی رامسری.
4- تهیه شناسنامه برای چشمه های آب شیرین-آب گرم معدنی و مساجد قدیمی و جدیدالاحداث و قلعه های تاریخی با نصب در محل جهت گردشگران و بازدید کنندگان(بر طبق فرم استاندارد و تهیه فیلم و عکس های گویا).
5- بیمه کردن مساجد در برابر آتش سوزی، دزدی و زلزله و خادمین آنها توسط هیئت امناء محترم مساجد .
6- ایجاد دفتر یادبود(کتاب تاریخ) رامسر در کتابخانه عمومی شهر(افتتاح اماکن، تقویم سمینارها و همایش ها در گذشته و آینده، یاد داشت و امضاء مسئولین بازدید کننده داخلی و خارجی از شهر رامسر.
7- تهیه خبرنامه- روزنامه و گاهنامه محلی حداقل در شش ماه اول سال توسط ادارات و نهادها.
8- راه اندازی تاریخ شفاهی در کتابخانه عمومی رامسر.
9- راه اندازی ادبیات شفاهی در کلیه مهد کودک ها- دبستانها و مدارس راهنمایی شهر رامسر.
10-تهیه کتاب حوادث رامسر در کتابخانه عمومی شهر:
شامل حوادث طبیعی مهم، رویدادهای تاریخی و تغییر و تحولهای اساسی در زیرساخت ها و پروژه های مربوط به توسعه و عمران شهر رامسر و جواهرده.
11- ایجاد دفتر و یا کیوسک ثابت گردشگری و راهنمایی مسافران در مبادی ورودی و خروجی شهرستان رامسر با ارائه نقشه جاده ها و راهکارهایی برای توریسم روستایی نظیر HomeStay و تقویت صنایع دستی و ....
لازم به ذکر است کلیه موارد فوق توسط جمعی از فرزندان این آب وخاک در صورت صلاحدید مسئولین محترم شورا و ادارات شهر به صورت طرحهای توجیهی و اشتغال زا قابل تهیه و ارائه می باشند.
قبلأ از همکاری صمیمانه و خیر خواهانه شما جهت پیشرفت و توسعه و آبادانی شهر رامسر کمال تشکر و سپاسگذاری را دارد. محمد ولی تکاسی
آدرس :
1-Email: mwtak2000@yahoo.com
وبلاگ: رامسر شهر دریا و جنگل2-Web: http:\\mwtokasi.blog4i.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد