رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر: شبکه بهداشت رامسر تنها 30 درصد س

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر:  

شبکه بهداشت رامسر تنها 30 درصد سلامت مردم را تامین‌ می‌کند  

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: شبکه بهداشت رامسر تنها 30 درصد از سلامت مردم این شهرستان را می‌تواند تامین کند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، امین چرمچی بعداز ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه برای دستیابی و ارتقای 70 درصد باقیمانده شاخص‌های سلامت همراهی و مشارکت سایر مسئولان ضروری است، اظهار داشت: برای ارتقای شاخص سلامت برنامه‌هایی اجرا شده و در این راه تعامل خوبی با دستگاه‌ها صورت گرفته است.
وی با ارائه برنامه‌های راهبردی چهار ساله ارتقای سلامت، اهداف 16گانه استراتژی و اولویت‌های سلامت را برشمرد.
امام جمعه رامسر نیز با تاکید بر کیفی‌بخشی خدمات به ویژه خدمات بخش سلامت گفت: کیفیت دادن به برنامه باید در دستور کار قرار گیرد تا بیت‌المالی که در اختیار مسئولان قرار دارد هدر نرود و کیفیت فدای کمیت نشود.
عبدالرحمن باقرزاده به موضوع فرهنگ عمومی در راه خدمت به مردم اشاره کرد و افزود: مجموعه‌ای از رفتارهای فردی اجتماعی حاکم بر جامعه که در حوزه‌های زندگی معنا می‌یابد فرهنگ عمومی است که مسئولیت برعهده یک شخص یا مجموعه خاص نیست بلکه احساس مسئولیت عمومی تلقی می‌شود.
وی باور مردم را در ارتباطی مستقیم با رفتار مسئولان در نظر گرفت و خاطر نشان کرد: مسئولان در ارائه شخصیت و رفتار خود در قبال مردم باید به گونه‌ای عمل کنند که باورهای غلط در اذهان عمومی شکل نگیرد و در این راه ندادن وعده‌های دست نیافتنی یکی از ملاک‌های مهم است.
باقرزاده از صداقت مسئولان به عنوان یکی از فاکتورهای اصولی رفتار یاد کرد و بیان داشت: اگر کارها و برنامه‌ها براساس صداقت استوار باشد بی‌شک موفقیت نیز از آن ما خواهد بود.
وی به برپایی نماز در سطح ادارات اشاره کرد و گفت: نماز سرلوحه کارهای انسان است و اگر از ساختار محکمی برخوردار باشد از بسیاری از حق کشی‌ها و منکرات جلوگیری خواهد کرد.
فرماندار رامسر نیز با اشاره به برخی از پروژه ‌های سفر ریاست جمهوری گفت: دور اول سفر ریاست جمهوری، بیشتر برنامه‌ها به صورت مطالعاتی بوده است، اما در دور دوم این مطالعات به برنامه‌های اجرایی تبدیل شده و عملیاتی می‌شود.
علی باباخانی اضافه کرد: 57 درصد از اعتبارات سال 87 تاکنون اختصاص داده شده و باید تلاش شود تا باقی اعتبارات نیز جذب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد