رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: ورزش میدانی برای نمایش ارزش‌های حاکم بر کشور‌ها

 

 

امام جمعه رامسر:  

ورزش میدانی برای نمایش ارزش‌های حاکم بر کشور‌هاست 

  

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: ورزش میدان گسترده‌ای است که با عرصه سیاست و اقتصاد کشورها گره خورده است و میدانی برای نمایش ارزش‌های حاکم بر کشورهاست.  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالرحمن باقر‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر اظهار داشت: این مسئله ضرورت توجه مسئولان را به ورزش بیش از پیش مشخص می‌کند و وجود فرهنگ و اخلاق را در میدان ورزشی یادآور شده تا از بروز هرگونه آفت‌های اخلاقی و اجتماعی پیشگَیری شود.
وی افزود: هرچند تشویق و حمایت برای ورزشکاران یک ضرورت است ولی این امر نباید به گونه‌ای باشد که عرصه‌های خارج از ورزش را تحت شعاع قرار دهد و نخبگان باقی بخش‌های جامعه اعم از علمی و دینی سرخورده شوند.
امام جمعه رامسر به هفته کاهش بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: مسئولان ما در این خصوص نیز باید توجه بیشتری داشته باشند زیرا رفتار‌های فردی و اجتماعی همه آحاد جامعه و نیز نوع تعامل با عرصه و منابع طبیعی در بروز بلایای طبیعی تاثیر‌گذار است.
باقر‌زاده اظهار داشت: ضرورت دارد هم در رفتارها و اخلاق فردی و اجتماعی و هم در نوع تعامل با عرصه‌های طبیعی و نیز استحکام ساخت و ساز‌ها به گونه‌ای عمل شود که از بروز بلایای طبیعی مانند سیل ویرانگر جلوگیری شود.
خطیب جمعه رامسر با اشاره به قرار‌داد هسته‌ای بین کشور هندوستان و آمریکا، آن را نشانه‌ای از دروغ و تزویر دانست و گفت: این امر بر خلاف قوانین آژانس بین‌المللی صورت گرفت و بیش از پیش نشان دهنده این است که رژیم آمریکا به قوانین بین‌المللی پایبند نیست و از آنها تنها برای مقابله با کشورهای مستقل استفاده ابزاری می‌کند.
وی با اشاره به اجلاس اخیر ائمه جمعه سراسر کشور، سادگی اصل اجلاس با اهتمام به مقوله صرفه‌جویی را از ویژگی‌های بارز آن دانست و آن را جزو مواردی خواند که باید همه وزارتخانه‌ها و ارگان‌های نظام از آن تبعیت کنند.
باقرزاده از برنامه ابتکاری رئیس‌جمهور در برقراری جلسه هیئت دولت در حضور ائمه سراسر کشور و مصوبات شایسته آن برای تقویت نماز جمعه تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد