رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مالیات بر ارزش افزده چیست؟ از: لطیمی

 

مالیات بر ارزش افزده چیست؟ 

  

از: لطیمی

 


با اجرای مالیات بر ارزش افزوده، سلسله مراتب تولید از پرداخت مالیات بر تجمیع عوارض معاف می‏شوند و در عوض این توزیع‏کننده نهایی است که باید مالیات را محاسبه و از خریدار نهایی دریافت کند.


این روزها آغاز اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، خبر اول بازار ایران شده است. این قانون که سال گذشته پس از ماه‏ها بحث و بررسی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، مقرر می‏دارد واردکنندگان و توزیع‏کنندگان عمده کالاها و خدمات مصرفی، ضمن شناسایی سلسله مراتب تهیه و توزیع کالای خود، در فاکتور فروش کالا به مصرف‏کننده نهایی سه درصد مالیات محاسبه و از مشتری دریافت کنند.

با اجرای این قانون، قانون تجمیع عوارض که از اوایل دهه 80 در کشور اجرا می‏شد ملغی می‏شود.

ارزش افزوده به چه معنی است؟ ادامه مطلب

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جواد پروانه پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 23:06 http://p30j.com

سلام خدمت شما دوست عزیز من یکی از طراحان سایت و رامسری هستم و دوست دارم برای شما یه سایت راه اندازی کنم با هزینه خودم.بنر تبلیغات سایت ما در سایت شما باشد من مدیریت انجمن تخصصی پی سی جی

سایت های پشتیبانی کننده:http://www.rahadtour.com
www.mrysoft.com
www.aryanline.com
www.biaramsar.com
www.mirzakochakkhan.com
و...
در صورت تمایل با شماره 09112920680 تماس بگیرید از ساعت 8صبح تا 2 شب

تبلیغات شما با ما...................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد