رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

تبدیل فرودگاه رامسر به فرودگاه توریستی

 

 

  تبدیل فرودگاه رامسر به فرودگاه توریستی

 

به گزارش رامسرنیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بهشهر، عباس خمیری بعداز ظهر امروز در مراسم افتتاح مدرسه بانو اشرفی این شهرستان اظهار داشت: این گروه فعالیت‌های خود را در شش محور استراتژیک و توسعه‌ای از قبیل تبدیل مازندران به عسلویه کوچک، مهار آب‌های سطحی، ایجاد سدهای بزرگ و کوچک تامین آب، تامین سبزی ایران با کاشت سبزی در تمام فصول، احداث کارخانه‌های صنعتی مانند فولاد و صنعت نفت، تاسیس کارخانه‌های کوچک و احداث پایانه‌های گل و گیاه آغاز کرده است.
وی افزود: تبدیل فرودگاه نوشهر به فرودگاه بین‌المللی، فرودگاه رامسر به فرودگاه توریستی، پرواز همه روزه‌ از فرودگاه ساری به امارات، مشهد و تهران به منظور توسعه جذب گردشگر، معرفی شهرهای با قابلیت ویژه گردشگری از جمله در شهر کلاردشت و تالاب میانکاله را از دیگر برنامه‌های این گروه برشمرد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران نیز در این مراسم گفت: حضور خیران در احداث مدرسه‌ها در مازندران بسیار چشمگیرتر از سایر استان است.
جعفر واثقی با اشاره به اینکه در دهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز مازندران در سال گذشته 270 میلیارد ریال برای این امر جمع‌آوری شده است، افزود: خیران لایه‌های مادی را کنار گذاشته و شیرینی انفاق را در زندگی خود احساس می‌کنند.
مدرسه بانو اشرفی بهشهر به مساحت 2 هزار و 300 متر مربع با زیربنای یک هزار و 600 متر مربع در هشت کلاس درس و امکانات آزمایشگاهی و ورزشی با اهدای زمین و ساخت توسط موسی اشرفی در مدت یک سال با هزینه 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد