رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: حمایت از تروریست‌ها کارنامه سیاه آمریکا است

 

امام جمعه رامسر:  

حمایت از تروریست‌ها کارنامه سیاه آمریکا است 

 

 

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر گفت: سیاست اصولی کشور آمریکا حمایت از تروریست و منافقان است و در این راه سابقه‌ای دیرین دارد.  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالرحمن باقرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامسر اظهار داشت: این حکومت به‌ جای آنکه تروریست‌های شناسنامه‌دار را برای محاکمه به ملت ایران تحویل دهد، آنها را در آغوش خود جای داده تا بر سیاهی پرونده سراسر نکبت و جنایت خود بیفزاید.
وی افزود: ولی این هم پیام روشن برای کسانی دارد که هنوز در خواب غفلت بوده و تصور می‌کنند آمریکا دوست ملت‌ها و مدافع حقوق بشر، ضد ترور و خشونت است.
امام جمعه رامسر با اشاره به بحران فزاینده اقتصادی، کاهش شاخص بورس و ورشکستگی نهادهای پولی در آمریکا و اروپا، آن‌ را دستاورد سیاست‌های نادرست، مداخله در کشورهای دیگر، هزینه‌های سرسام‌آور برای تقویت تروریسم بین‌المللی و حکومت‌های وابسته و در نهایت نشانه‌ای برای اضمحلال و رو به افول بودن نظام سرمایه‌داری غرب دانست و گفت: آنها که داعیه نجات ملت‌ها و اقتصاد کشورها را داشتند امروز اینچنین به ‌خاک سیاه و مذلّت نشستند تا درس عبرتی برای حکومت‌ها و ملت‌ها باشند و فکر پیروی از سیاست‌های غلط سرمایه‌داری غرب از سر دولت‌ها بیرون برود.
وی تأثیرپذیری اقتصاد ژاپن از بحران اقتصادی غرب و نیز خسارت 27 میلیارد دلاری بورس‌های کشورهای عربی در این ماجرا را نشانه هشدار برای آسیا دانست و گفت: لازم است کارشناسان اقتصادی کشور با دقت بیشتر با این موضوع برخورد کرده و از میزان تأثیر آن بر اقتصاد ایران بکاهند.
امام جمعه رامسر با اشاره به افزایش تورم و اعلام رسمی نرخ بالای 23درصد آن از سوی بانک مرکزی آن را در تضاد با سخنان ریاست محترم جمهور در مصاحبه اخیر دانست و گفت: به‌ نظر می‌رسد در حال حاضر هیچ موضوعی مهمتر از ارائه راهکار عملی برای کاهش نرخ تورم و حلّ مشکلات معیشتی جامعه نباشد و در این میان وظیفه مجلس و دولت بسیار سنگین است.
وی گفت: افزایش مشکلات اقتصادی مساوی با گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است و برای کاهش ناهنجاری‌ها، کاهش مشکلات اقتصادی ضروری است.
وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی با تبریک این هفته و تشکر از تلاش‌های سبزپوشان این نیرو در گسترش نظم و امنیت در جامعه گفت: امنیت نعمت بزرگی است که همه پیشرفت‌ها در سایه آن امکانپذیر است و بدون آن جامعه در مسیر رشد و توسعه قرار نمی‌گیرد.
وی قاطعیت آمیخته با مهربانی و محبت را نشانه اقتدار این نیرو دانسته و با تأکید بر اینکه امروز تأمین امنیت اجتماعی از نیازهای ضروری جامعه است، گفت: اقدامات این نیرو در افزایش امنیت اجتماعی با حمایت آحاد مردم همراه است و باید با قاطعیت بیشتر استمرار یابد.
خطیب جمعه رامسر افزود: البته عمده اقدامات این نیرو بدون حمایت جدی دستگاه قضایی معنایی ندارد.
وی تاکید کرد: متأسفانه سیاست‌های امروز قوه قضاییه در زندان‌زدایی و تعطیل نسبی حدود و تعزیرات و تبدیل آن به جزای نقدی ناچیز، هزینه جرم را در کشور بسیار کاهش داده و فاقد بازدارندگی لازم برای مقابله با تخلفات و هنجار‌شکنان در عرصه‌های اجتماعی، اخلاقی مانند قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش، افراد فاسد و بدحجاب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد