رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر:بی‌حرمتی نسبت به مراجع تقلید باید به شکل شایسته

*** 

امام جمعه رامسر: 

***
بی‌حرمتی نسبت به مراجع تقلید باید به شکل شایسته جبران شود 

*** 

 

رسا، سرویس شهرستان‌ها ـ امام جمعه رامسر با اشاره به جایگاه رفیع مرجعیت شیعه بر ضرورت حفظ حرمت مراجع عظام تقلید تأکید کرد و گفت: بی‌حرمتی نسبت به مراجع تقلید باید به شکل شایسته جبران شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام عبدالرحمن باقر‌زاده، امام جمعه رامسر، در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته، با بیان این‌که توقع سکوت مراجع و پرهیز از ابراز نظر، یک انتظار کاملاً نابجا و غیرمنطقی است که باید به هر صورت از تکرار آن جلوگیری شود، افزود: بی‌حرمتی نسبت به مراجع تقلید باید به شکل شایسته جبران شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گزارش البرادعی اشاره کرد و این گزارش را پیروزی مجددی برای ملت ایران دانست و افزود: متأسفانه آقای ‌البرادعی افزون بر تأکید بر نبود انحراف در برنامه هسته‌ای ایران، متأسفانه به‌ دلیل فشارهای دشمنان ملت ایران، از مطالب دو پهلو نیز استفاده کرده تا زمینه را برای فشارهای جدید بیگانگان علیه ایران اسلامی فراهم کند.

خطیب جمعه رامسر همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دوران دفاع مقدس، را عصر طلایی ایران اسلامی دانست و بیان داشت: هفته دفاع مقدس در کشورمان باید همواره گرامی داشته شود.

امام جمعه رامسر با بیان این‌که امروز همانند گذشته نیازمند فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در عرصه‌های مختلف داخلی و ایستادگی در مقابل زورگویان مستکبر بین‌المللی هستیم، خاطر نشان کرد: فرهنگ از خود‌گذشتگی، ایثار و شهادت باید به نسل جدید کشورمان منتقل شود.

حجت‌الاسلام باقرزاده با اشاره به سالروز حمله اشغالگران غربی به افغانستان و کشتارهای اخیر غیرنظامیان بی‌گناه افغانی از سوی نیروهای متجاوز غربی بیان داشت: امروز بهتر از گذشته، ملت‌ها به ماهیت پلید نظام لیبرال دمکراسی غربی و آرمانشهر تمدن آمریکایی پی می‌برند.

امام جمعه رامسر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شب‌های قدر و مقام بس رفیع و والای امیر مؤمنان(ع) گفت: تمام عزت و افتخار آن حضرت در عبودیت و بندگی خدای متعال بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد