رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر:15 کلاس به فضای آموزشی رامسر اض

 

*** 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامسر:  

***

15 کلاس به فضای آموزشی رامسر اضافه می‌شود 

**** 

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش رامسر از افزایش فضای آموزشی این شهرستان به تعداد 15 کلاس در مهر سال جاری خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، محمدصالح رضاخانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان رامسر افزود: یک واحد آموزشی در دوره متوسطه با 12 کلاس و یک واحد آموزشی سه کلاسه ابتدایی در اشکور به مجموع فضاهای آموزشی این شهرستان افزوده می‌شود.
وی گفت: دو واحد آموزشی پنج و شش کلاسه نیز در حال آماده‌سازی است که با اتمام عملیات اجرایی آن تا یک ‌ماه آینده دانش‌آموزان دوره‌های ابتدایی و راهنمایی به آنجا انتقال می‌یابند.
رضاخانی در خصوص وضعیت ایاب و ذهاب دانش‌آموزان نیز خاطر‌نشان کرد: سال گذشته 436 سرویس برای دانش‌آموزان در نظر گرفته و به تأیید راهنمایی و رانندگی رسیده و از این تعداد 24 مورد توسط آموزش و پرورش شهرستان هماهنگ شده بود.
‌فرماندار رامسر نیز بر رفع نواقص سرویس مدارس سال گذشته تأکید کرد و گفت: باید سرویس‌های ایاب و ذهاب ساماندهی شده و از ناوگان حمل و نقل عمومی برای این منظور استفاده شود.
علی باباخانی با تأکید بر استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای سرویس دانش‌آموزان افزود: با توجه به فضاهای آموزشی جدید و به تناسب آن، سرویس‌ها و خطوط تاکسیرانی باید افزایش یابد و در بخشنامه‌های ابلاغ جدید این موضوع صورت قانونی گرفته است.
علی سفید‌آبی تصریح کرد: رعایت شئونات اسلامی و نکات ایمنی در این سرویس‌ها الزامی است و رانندگان این خودروها برای تعیین صلاحیت باید به اداره اماکن نیروی انتظامی معرفی شوند.
وی خواستار اطلاع‌رسانی و آموزش به والدین دانش‌آموزان شد و گفت: این سرویس‌ها تنها اجازه حمل و نقل چهار دانش‌آموز را دارد و بیمه از آن بیشتر را تقبل نمی‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد