رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

امام جمعه رامسر: دنیا فهمید که اساس رژیم صهیونیستی بر غارت و تزو

*** 

امام جمعه رامسر: 

*** 

 دنیا فهمید که اساس رژیم صهیونیستی بر غارت و تزویر تمام ماست  

****

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامسر با اشاره به سالروز کشتار صدرا، شتیلا و کشتار فلسطینیان در سپتامبر سیاه 1970 توسط رژیم صهیونیستی و نیز سالروز امضای قرار داد ننگین بین صاف و اسرائیل در 15 سال پیش گفت: تمام دنیا فهمیده‌اند که اساس رژیم صهیونیستی بر قتل، غارت، کشتار و تزویر است.  

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، عبدالرحمان باقر زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر افزود: در گذشته سیاست مستکبران بر اشغال کشور‌ها در قالب جنگ سخت و کشتار و تجاوز استوار بود، اما امروزه در کنار آن با هزینه‌ای به مراتب کمتر به جنگ نرم برای سلطه بر منافع ملت‌ها روی آورده‌اند.
وی اظهار داشت: جنگی که برای فروپاشی حکومت‌های مستقل و کسب قدرت سیاسی شکل گرفته است.
باقرزاده گفت: هرچند آنها از شعار‌های زیبایی مانند صلح طلبی و اعتقادات اخلاقی و مذهبی استفاده می‌کنند، ولی در حقیقت به دنبال رویارویی با حکومت‌های مستقل با این جنگ نرم و به تعبیر مقام معظم رهبری ناتوی فرهنگی هستند.
امام جمعه رامسر با اشاره به روز اکرام ایتام خواستار توجه اغنیای جامعه به ایتام و محرومان شد.
وی تصریح کرد: زندگانی امام حسن مجتبی و اکرام آن حضرت، وجه تسمیه زیبایی برای روز اکرام در جامعه است و در این روز اغنیا و کسانی که مکنت مالی دارند نباید فقرا و ایتام را فراموش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار مسئولان کشوری با مقام معظم رهبری و سخنان رهبر انقلاب گفت: همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند پافشاری بر تاکیدات اصیل اسلامی نه تنها موجب رکود در حرکت روبه رشد کشور نخواهد شد بلکه برعکس تمام پیشرفت‌های بزرگ ایران در طول 30 سال گذشته مرهون همین مقاومت و ایستادگی هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد