رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ابوالفتح نیکنام: صنعت، اشتغال پایدار و قابل لمس ایجاد می‌کند

 

*** 

ابوالفتح نیکنام:

صنعت، اشتغال پایدار و قابل لمس ایجاد می‌کند  

***

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت اشتغال پایدار و قابل لمس ایجاد می‌کند و حاصل عملکرد آن محسوس است.  

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، ابوالفتح نیکنام صبح امروز در بازدید از شرکت ماشین سازی شمال پیروز واقع در شهرک صنعتی سلمانشهر با اشاره به نقش ارزنده صنعت در اشتغالزایی افزود: صنعتگران تولیدکنندگان اصلی کشور به حساب می‌آیند و تولیدات آنها خودکفایی کشور را در پی دارد.
وی افزود: مسئولان باید در خصوص مشکلات صنعت و صنعتکاران راه حل‌های درست و اساسی درپیش گیرند تا مشکلات این قشر مرتفع شده تا آنها نیز به هدف اصلی خود دست یابند.
نماینده تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی حمایت صنایع از یکدیگر را در رشد اقتصادی کشور موثر دانست و عنوان کرد: خرید صنایع از یکدیگر به جهت تامین نیاز‌ها یک پشتوانه برای ادامه کار و تولید است و صنایع با این رویکرد می‌توانند حلقه های مفقوده اقتصادی و درآمد را را تکمیل کنند.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان مازندران نیز با حضور در این مراسم از شرکت شمال پیروز به عنوان یک شرکت فعال درIT یاد کرد و گفت: این شرکت ظرفیت ارزشمندی در راه رسیدن به موقعیت‌های بزرگ دارد.
مصطفی مهدی نژاد با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سلمانشهر و غرب استان بسیار مستعد است خاطر نشان ساخت: امیدواریم با همکاری فرمانداری‌ها و مسئولان به ساماندهی صنعت در این منطقه بپردازیم که بر اساس اولویت‌ها و مزیت‌ها و نقاط ضعف و قوت در کارگروه صنعت و معدن طرح آمایش صنعت با گروه دانشگاهی، صنعتی و مدیریتی بررسی شود.
وی با اشاره به اینکه توانمندی‌های استان به لحاظ نیروی انسانی و تفکر بسیار بالاست و نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و بهره‌برداری و برداشت دارد گفت: در طرح آمایش سرزمین در بخش صنعت باید به جهش صنعتی بیاندیشیم.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز از مهم‌ترین مشکلات این شهرک‌ها را نداشتن سند اراضی خواند و گفت: همکاری‌های اداره کل راه و ترابری استان و سایر دستگاه‌های مربوطه در این مسیر کمک کننده خواهد بود.
مرتضی هاشم پور خاطر نشان ساخت: صنایع به عنوان شاخصه‌های اصلی اشتغال هستند و باید با ایجاد زیر ساخت های لازم در این راه گام‌های موثری برداشت.
شرکت ماشین سازی شمال پیروز سازنده قطعات ضد حریق و ایمنی پالایشگاه‌های نفتی و صنایع پتروشیمی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد