رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

200 تخت بیمارستانی در تنکابن و رامسر فعال است

 ***

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:  

*** 

200 تخت بیمارستانی در تنکابن و رامسر فعال است 

***

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، حمید‌محمد جعفری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه بهداشت و بیمارستان شهید رجایی شهرستان تنکابن افزود: بهداشت و درمان در غرب مازندران ظرفیت‌های خیلی خوبی دارد به طوری‌ که 200 تخت بیمارستانی در تنکابن و رامسر فعال است و از این تعداد 70 تخت آن نیز با امکانات مراقبتی ویژه است.
وی این تعداد تخت بیمارستانی را برای جمعیت ثابت و شناور این مناطق گردشگری ناکافی دانست و افزود: پیشنهاد افزودن 100 تخت بیمارستانی در این مناطق در سفر ریاست‌جمهوری در دستور کار قرار دارد.
محمد جعفری اظهار داشت: دستگاه سی. تی. اسکن شهرستان تنکابن به‌زودی شروع به کار خواهد کرد و در بخش‌های ویژه بیمارستان شهرستان تنکابن راه‌اندازی خواهد شد.
سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان تنکابن نیز با تشکر از حمید‌محمد جعفری ریاست علوم پزشکی مازندران و تشکر از زحمات داریوش صیادی گفت: مهم‌ترین اصلی که مدیران امروز باید در نظر داشته باشند و بنده نیز آن را سر لوحه کار خویش قرار خواهم داد، خدمت به مردم است.
سید کمال الدین فاطمی افزود: سازمان نظام پزشکی و انجمن داروسازان از بازوان پرتوان ما بوده و با تعامل بسیار خوبی که به‌وجود خواهد آمد به نقطه ای برسیم که رضایت همکاران نیز جلب شود.
وی همچنین فعال شدن بخش خصوصی را بسیار مهم ارزیابی کرد و این امر را اولویت کاری خود اعلام کرد.
رئیس جدید بیمارستان شهید رجایی تنکابن نیز در سخنان کوتاهی گفت: بایستی ایجاد رضایتمندی برای مراجعان به‌ویژه بیماران بستری فراهم شود.
بابک علی‌کیایی پرداخت مطالبات پرسنل، پیگیری و راه‌اندازی بخش سی. تی. اسکن، راه‌اندازی بخش تخصصی مغز و اعصاب، تشکیل کار گروه ارتوپدی و تجهیزات اتاق عمل را برای ارتقای خدمات بهداشتی در این مرکز درمانی را در این بیمارستان خوستار شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
لینک باکس تفریحگاه چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 20:26 http://www.bia4link.mihanblog.com

سلام عزیز.
اگه خواستی لینک باکس بزاری بیا از لینک باکس تفریحگاه استفاده کن چون هم زیباس و هم کم حجم و هم پر سرعت در لود به تمام وبلاگ ها و سایت ها با هر آماری لینک می دهد . در ضمن یک روز در میان می توانید لینک جدید ارسال کنید.
این لینک باکس با تمام سیستم های وبلاگ دهی سازگار می باشد و داری کد مخصوص برای کسانی است که از سیستم بلاگفا استفاده می کنند
ببخشید اگه در این مورد نظر دادم.
www.bia4link.mihanblog.com
www.bia4link.mihanblog.com
www.bia4link.mihanblog.com
www.bia4link.mihanblog.com
www.bia4link.mihanblog.com
www.bia4link.mihanblog.com

v چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:54

سلام
همشهری عزیز با اشاره به :
نوع مدرک و مقطع تحصیلی،
سابقه مدیریت،
سن،
بومی بودن،
آشنایی به منطقه ،
میزان آشنایی مسئولین از فرد مورد نظر،
و سابقه ی اجرائی
شهردار منتخب شما کیست ؟
لطفا به وبلاگ « رامسرنوشت » سربزنید و در نظرسنجی شرکت کنید.
با تشکر
ramsarnevesht.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد