رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

پلیس وظیفه‌شناس مسافران مانده در راه را به مقصد رساند

***

پلیس وظیفه‌شناس مسافران مانده در راه رامسری را به مقصد رساند

***

خبرگزاری فارس: مامور پلیس راه با وظیفه‌شناسی، 36 مسافر اتوبوسی را که در محور کرج - چالوس و به علت بروز مشکل برای راننده اتوبوس در راه مانده بودند، سالم به مقصد رساند.

به گزارش خبرگزاری فارس در تعطیلات اخیر یک دستگاه اتوبوس ، حامل 36 مسافر از مبدا تهران به مقصد رامسر در حرکت بود که در ساعت 1:30بامداد مورخه 25/5/87 در دهانه شمالی تونل کندوان، راننده اتوبوس به علت سکته خفیف قلبی تعادل خود را از دست داده و قادر به رانندگی نمی‌شود، شاگرد اتوبوس به کانکس پاسگاه پلیس راه، که در 200 متری دهانه شمالی تونل کندوان مستقر بوده‌اند مراجعه و ماجرا را به ستوان سوم حسن تقوی نسب افسر پلیس راه اعلام می‌کند.
ایشان خود را سریعا به اتوبوس می‌رساند و با کمک نیروهای امدادی، راننده اتوبوس را از حالت اغماء خارج نموده و با توجه به اینکه نامبرده دارای گواهینامه پایه یکم بوده، رانندگی اتوبوس را به عهده می‌گیرد و تمامی مسافران را سالم به رامسر می‌رساند که این عمل خداپسندانه مامور پلیس راه مورد تقدیر کلیه مسافران قرار می‌گیرد.
علیرضا اسماعیلی فرمانده پلیس راه کشور به پاس قدردانی از زحمات ستوان سوم حسن تقوی‌نسب، به ایشان لوح سپاس و یک قطعه سکه تمام بهار آ‌زادی اهدا کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد