رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

ساخت کتابخانه جدید در رامسر

***
ساخت کتابخانه جدید در رامسر
***
رامسرنیوز- هفته اول شهریور، کلنگ ساخت چهار کتابخانه جدید در شهرستان‌های مازندران به زمین می‌نشیند.
به گزارش رامسرنیوز،مدیرکل کتابخانه‌های استان مازندران، در گفت و گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: عملیات ساخت اولین کتابخانه در «خلیل‌شهر» بهشهر، «سلمان‌شهر» تنکابن، «گتاب» بابل آغاز می شود.
همزمان با هفته دولت، دو کتابخانه عمومی در رامسر و کله‌بست بابلسر افتتاح می‌شوند. با افتتاح این دو کتابخانه،‌ یک هزار و 200 متر مربع به زیربنای کتابخانه‌ای مازندران افزوده خواهد شد .هزینه ساخت این کتابخانه‌ها،‌در مجموع بالغ بر سه میلیارد و 780 میلیون ریال است
و «مرزن‌آباد» چالوس در هفته دولت آغاز می‌شود. امسال از محل تملک دارایی سرمایه‌ای استان در مجموع مبلغ سه میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار به این کتابخانه‌ها اختصاص یافت.

رمضانعلی محسنی یادآور شد: از سال گذشته، ساخت دو کتابخانه عمومی در آمل و سرخرود محمودآباد آغاز شده است.

این مدیرکل همچنین خبر داد: همزمان با هفته دولت، دو کتابخانه عمومی در رامسر و کله‌بست بابلسر افتتاح می‌شوند. با آغاز به کار این دو کتابخانه،‌ یک هزار و 200 متر مربع به زیربنای کتابخانه‌ای مازندران افزوده خواهد ‌شد. هزینه ساخت این کتابخانه‌ها، ‌در مجموع بالغ بر سه میلیارد و 780 میلیون ریال است.

به گفته محسنی،‌ هفته جوان ماه جاری با اجرای طرح عضویت رایگان ‌جوانان، بیش از یک هزار جوان مازندرانی عضو افتخاری کتابخانه‌های استان شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد