رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

رامسرنیوز Ramsarnews اخبار رامسر

نخستین پایگاه اینترنتی خبری - تحلیلی شهرستان رامسر

فرازی از وصیت نامه‌ی امیر سرلشگر خلبان شهیدحسین خلعتبری

فرازی از وصیت نامه‌ی

امیر سرلشگر خلبان شهید حسین خلعتبری

 

همسرم دوست دارم و از شما خواهش می کنم ، اگر شهید شدم برایم گریه نکنی و از تو می خواهم ، مرا خوشحال کنی و در حفظ و نگهداری آیدای من بی نهایت کوشا باشی و شما برایم بهترین همسر بودی و تورا از اعماق قلبم دوست دارم . آیدا را به تو می سپارم و شما را به خدای عزوجل ، تو می دانی من ذره ای از خاک وطنم را با دنیای آمال و آرزو ها عوض نخواهم کرد. وجب به وجب از خاک وطنم را با خونم آبیاری می کنم . پدر و مادر و خواهرانم ، به وجود شما افتخار می کنم ، پدر و مادری ایده آل که وطن پرستی را به من آموختند پدرم به تو افتخار می کنم که نمونه ای و به تو مادرم افتخار می کنم که در فداکاری در نظرم ، زینب زمانی. در مرگم گریه نکن بلکه خوشحال باش چون من نمرده ام بلکه زنده ام چون روحم به آنجا تعلق دارد

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 16:32 http://iranian-airforce.blogfa.com

سلام دوست عزیز

اول اینکه واقعا رامسر جای قشنگی من خیلی دوست داشتم که در اونجا زندگی کنم
دوم اینکه اتفاقی وبلاگ شما را دیدم من در زمینه نیروی هوایی کار می کنم و کارم تحقیق درباره خلبانان است گفتم اگر خواستید مطلب کامل درباره شهید خلعتبری دارم که در وبلاگم هست اگر خواستی می تونی استفاده کنی اینم آدرسش

http://iranian-airforce.blogfa.com/cat-29.aspx

سلام
از لطف شما متشکریم.با کمال میل آماده دریافت مطالبی در باره شهید خلعتبری هستیم.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد